ingen tegn på fødsel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

LR85

Guldimaven skriver:

Er der nogle af jer, der overhovedet ikke havde nogle tegn på fødsel.. Men alligevel gik igang af jer selv, og hvornår fødte i så?

Jeg har nemlig ingen tegn overhovedet, ikke engang bare lidt mens smerter.. Og jeg har termin om 2 dage..

please, kom med lidt opmundring.

Ihh hvor jeg følger med her. Har termin om 4 dage og heller ikke det mindste tegn, den mindste trykken, ondt eller andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Guldimaven

Gigl skriver:

krydser for der lige pludselig dukekr en ve op snart

Tak!

Anmeld

28. maj 2012

Guldimaven

channie-g skriver:

jeg havde haft de vilde plukveer fra søndagen (14 døgnfør fødsel) og frem til mandagen efter (4 døgnfør fødsel) altså godt 10 døgn, hvor der så blev fuldstændig stille der inde fra og havde det super godt (bedre end jeg havde haft det i 7 mdr) om tirsdagen (3 dægn før fødsel) var jeg så til JM og hun synes bestemt jeg lige skulle ind og scannes da jeg ikke havde mærket aktivitet i nogen dagen, onsdag blev jeg scannet og alt var fint, og fik så en tid til om fredagen for at være helt sikker på at stadig var som det skulle være, men nåde overhovet ikke at komme til den scanning om fredagen, for jeg fødte torsdag aften (19.43)  og der havde jeg gået i ca 4 døgn og haft det bedere end jeg havde haft det længe (min søn blev født da jeg var 37+1&nbsp

Spændende! Tak for din historie.. Håber også jeg pludselig går igang.

Anmeld

28. maj 2012

Guldimaven

MortilCilas skriver:

Jeg havde plukveer om natten, ellers intet Gik 10 dage over og gik i gang den dag jeg skulle til samtale og undersøgelse om igangsættelse

startede det bare med veer eller?

Anmeld

28. maj 2012

Guldimaven

LR85 skriver:

Ihh hvor jeg følger med her. Har termin om 4 dage og heller ikke det mindste tegn, den mindste trykken, ondt eller andet

Ja ahhh, det er bare mega træls altså!

Anmeld

28. maj 2012

LotteN

jeg havde ingen tegn hverken 1. eller 2. gang og vandet gik pludseligt begge gange..

Anmeld

28. maj 2012

Guldimaven

LotteN skriver:

jeg havde ingen tegn hverken 1. eller 2. gang og vandet gik pludseligt begge gange..

Spændende!! Håber det samme sker for mig..  Var det sivende eller et stort plask?

Anmeld

28. maj 2012

LotteN

Guldimaven skriver:

Spændende!! Håber det samme sker for mig..  Var det sivende eller et stort plask?

1. gang kom der meget på en gang og så siv det lidt derefter..
2. gang kom der lidt på en gang o så siv det lidt derefter

Anmeld

28. maj 2012

JH12

Jeg havde ikke et eneste tegn før jeg gik i fødsel (vandet gik og samtidig kom veerne).. Og jeg fødte 40+2

Anmeld

28. maj 2012

Guldimaven

LotteN skriver:

1. gang kom der meget på en gang og så siv det lidt derefter..
2. gang kom der lidt på en gang o så siv det lidt derefter

Okay, der er mange måder det kan gå på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.