ingen tegn på fødsel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.312 visninger
25 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Guldimaven

Er der nogle af jer, der overhovedet ikke havde nogle tegn på fødsel.. Men alligevel gik igang af jer selv, og hvornår fødte i så?

Jeg har nemlig ingen tegn overhovedet, ikke engang bare lidt mens smerter.. Og jeg har termin om 2 dage..

please, kom med lidt opmundring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

DitteFisk

Guldimaven skriver:

Er der nogle af jer, der overhovedet ikke havde nogle tegn på fødsel.. Men alligevel gik igang af jer selv, og hvornår fødte i så?

Jeg har nemlig ingen tegn overhovedet, ikke engang bare lidt mens smerter.. Og jeg har termin om 2 dage..

Jeg havde absolut heller ingen tegn.. hverken 2 dage inden eller 2 dage efter x) og jeg var ved at gå ud af mit gode skind. Tegnene kom af sig selv 40+5 hvor jeg altså pludselig fik veer også uden tegn inden... jeg havde været rigtig frisk dagen inden, det var alt. 

Anmeld

28. maj 2012

Guldimaven

Gigl skriver:

Jeg havde absolut heller ingen tegn.. hverken 2 dage inden eller 2 dage efter x) og jeg var ved at gå ud af mit gode skind. Tegnene kom af sig selv 40+5 hvor jeg altså pludselig fik veer også uden tegn inden... jeg havde været rigtig frisk dagen inden, det var alt. 

Dejligt at hører!! Så veer kan sagtens komme ud af det blå!?

Anmeld

28. maj 2012

DitteFisk

Guldimaven skriver:

Dejligt at hører!! Så veer kan sagtens komme ud af det blå!?

Det gjorde mine i hvert fald Jeg havde minimalt med plukveer gennem graviditeten. Og veerne kom ret så pludseligt kl 02 om natten hvor jeg lå halv-vågen. Det var ret surrealistisk og også derfor jeg ikke var i tvivl om at det var veer

Anmeld

28. maj 2012

Guldimaven

Gigl skriver:

Det gjorde mine i hvert fald Jeg havde minimalt med plukveer gennem graviditeten. Og veerne kom ret så pludseligt kl 02 om natten hvor jeg lå halv-vågen. Det var ret surrealistisk og også derfor jeg ikke var i tvivl om at det var veer

Jeg har heller ikke plukveer, eller i så fald meget meget minimalt som du skriver. Det er derfor at en fødsel virker så fjern for mig, fordi jeg hverken har slim, blod, smerter INGENTING..  Åhh, hvor jeg håber det snart går igang..

Anmeld

28. maj 2012

DitteFisk

Guldimaven skriver:

Jeg har heller ikke plukveer, eller i så fald meget meget minimalt som du skriver. Det er derfor at en fødsel virker så fjern for mig, fordi jeg hverken har slim, blod, smerter INGENTING..  Åhh, hvor jeg håber det snart går igang..

Det er jo på sin vis også dejligt så kan du se tilbage på et nemt sidste forløb uden så mange smerter ^^ og fødslen skal nok komme, men kan godt huske at hver eneste dag føltes som år i de sidste dage! Men husk, der er kun få dage til det er jo vildt.

Anmeld

28. maj 2012

Guldimaven

Gigl skriver:

Det er jo på sin vis også dejligt så kan du se tilbage på et nemt sidste forløb uden så mange smerter ^^ og fødslen skal nok komme, men kan godt huske at hver eneste dag føltes som år i de sidste dage! Men husk, der er kun få dage til det er jo vildt.

Ja, det også rigtig!  jeg burde slet ikke brokke mig, har det og har haft det SÅ nemt hele vejen igennem.  Og ja, det føltes mega længe selvom det kun drejer sig om få dage..

Anmeld

28. maj 2012

DitteFisk

Guldimaven skriver:

Ja, det også rigtig!  jeg burde slet ikke brokke mig, har det og har haft det SÅ nemt hele vejen igennem.  Og ja, det føltes mega længe selvom det kun drejer sig om få dage..

krydser for der lige pludselig dukekr en ve op snart

Anmeld

28. maj 2012

channie-g

Guldimaven skriver:

jeg havde haft de vilde plukveer fra søndagen (14 døgnfør fødsel) og frem til mandagen efter (4 døgnfør fødsel) altså godt 10 døgn, hvor der så blev fuldstændig stille der inde fra og havde det super godt (bedre end jeg havde haft det i 7 mdr) om tirsdagen (3 dægn før fødsel) var jeg så til JM og hun synes bestemt jeg lige skulle ind og scannes da jeg ikke havde mærket aktivitet i nogen dagen, onsdag blev jeg scannet og alt var fint, og fik så en tid til om fredagen for at være helt sikker på at stadig var som det skulle være, men nåde overhovet ikke at komme til den scanning om fredagen, for jeg fødte torsdag aften (19.43)  og der havde jeg gået i ca 4 døgn og haft det bedere end jeg havde haft det længe (min søn blev født da jeg var 37+1&nbsp

Anmeld

28. maj 2012

MortilCilas

Guldimaven skriver:

Jeg havde plukveer om natten, ellers intet Gik 10 dage over og gik i gang den dag jeg skulle til samtale og undersøgelse om igangsættelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.