"Mælk" i brystet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Mulle82

Oplevede i går, efter jeg havde været i bad, at der kom lidt mælk ud af højre bryst (meget lidt). Er der andre der har oplevet det???

Jeg er IKKE gravid, vi starter først PB om 4 uger. Er stadig på p-piller, og har for 14 dage siden haft en mens lignende blødning.

Nogle erfaringer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Team Putte

Mulle82 skriver:

Oplevede i går, efter jeg havde været i bad, at der kom lidt mælk ud af højre bryst (meget lidt). Er der andre der har oplevet det???

Jeg er IKKE gravid, vi starter først PB om 4 uger. Er stadig på p-piller, og har for 14 dage siden haft en mens lignende blødning.

Nogle erfaringer???

Måske kroppen spiller dig et pus.. Man kan jo sagens tænke sig gravid med reelle symptomer og det hele

Anmeld

29. maj 2012

Mulle82

Jo det kan godt være det er sådan noget - har lige taget en test igen i dag, for lige at være helt sikker. Men den er altså 100% negativ..

Synes godt nok det er mystisk..

Anmeld

2. juni 2012

Janep

Mulle82 skriver:

Nogle erfaringer???

har du nogen børn i forvejen?

Jeg har nemlig 2 børn og nu over 2 år efter jeg stoppede med amning gir jeg stadig mælk. dog meget meget lidt.

Har været ved lægen m det fordi jeg læste noget om at man ku ha en svulst dom ku foresagde det. men der var heldigvis ikke noget.

men tror os sagtens d kan komme af at du tænker så meget over at du gerne vil være gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.