Englebisse skriver:
Hold kæft det er bare for dårligt. Bliver virkelig gal da jeg læste dit oplæg. Det må bare ikke ske. Selvom din datter kun havde tisset i bleen, er det stadig meget ubehageligt for hende med en ble for hele dagen. En numse kan også blive rød selvom det kun er tis. Er der ikke mange pædagoger i den vuggestue?? Så dumå give dem det råd, at de må have en system så din datter ikke går rundt med en våd ble. De skifter måske kun når de kan lugte en lorteble. Nej nej jeg er helt harm.
Nu er min søn ikke vuggestue, men han er i DP. Hun har faste tidspunkter hun skifter børnene, også selvom de ikke har lavet noget.
Selvfølgelig kan vi fejle, men synes nu alligevel ikke dette må ske.
Jeg ved ikke lige hvor mange børn og pædagoger der er, men har på fornemmelsen at der ikke er så mange pæd.
Og børn er vidst lidt forskelligt, for der er to stuer, i vuggestuen og børnene ryger rundt, synes jeg..
Altså Luna har hele tiden været på hendes egen stue, men er da nok også kun fordi hun er ved at blive kørt ind.
Men har den anden stue ikke så mange børn, så tager de nogle af dem og omvendt.
Og børnehave børnene render også rundt nede i vuggestuen og leger, så der er gang i den..
Men skal til forældre tam tam derovre på tirsdag, så må jeg jo lige forhøre mig om hvordan det hele fungere derovre..
Anmeld