Glemte at skifte min datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2009

Lusi

PiaR skriver:

Ja det har jeg også oplevet, og en meget FLOV pædagog undskyldte MANGE gange.... men jeg kan godt føle dig i hvor ked af det man bliver over tanken om hvor længe ens barn har gået med sådan en våd ble - vi kan da glæde os over de ikke også havde lavet pølser i bleen og huden var blevet helt rød...

Knus Pia.

Ja man ligger jo alt sin tillid til dem og tror da på de passer på ens børn..
Den bliver jo svigtet på en eller anden måde, ved godt det måske lyder dramatisk i nogens øre, men sådan har jeg det altså..

Men som sagt flere gange, så tror jeg tilgengæld heller ikke det sker igen..
For det ville da være toppen af pinlighed..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

Pia.

Lykke86 skriver:

Ja man ligger jo alt sin tillid til dem og tror da på de passer på ens børn..
Den bliver jo svigtet på en eller anden måde, ved godt det måske lyder dramatisk i nogens øre, men sådan har jeg det altså..

Men som sagt flere gange, så tror jeg tilgengæld heller ikke det sker igen..
For det ville da være toppen af pinlighed..

Det skete kun den ene gang for mig og jeg har 3 børn... Er helt sikker på det heller ikke sker for jer igen... Nu ekstra skifter de hende med sikkerhed af frygt for at gøre det igen *SS* He He....

Anmeld

23. april 2009

Lusi

nutche skriver:

jeg har også prøvet det engang....så bare i en børnehave....hvor jeg måtte fortælle en pædagog at jeg var sikker på at min søn ikke var blevet skiftet.
men har også prøvet det der var værre...for efter min søn blev renlig havde han stadig uheld af og til, så en dag hvor jeg hentede ham havde han skidt i bukserne, og ingen havde opdaget noget.
min søn var lidt stille dengang, og havde sat sig lidt væk fra alle de andre... han stank... men ingen havde opdaget noget og jeg var rasende da jeg måtte ind på deres toilet....hvor alle de andre børn også kommer....og vaske min meget ydmyg søn fra rumpen og ned til knæene.

Neeej stakkels lille dreng

Vil jeg så sige da var totalt uacceptabelt..

Anmeld

23. april 2009

Lusi

PiaR skriver:

Det skete kun den ene gang for mig og jeg har 3 børn... Er helt sikker på det heller ikke sker for jer igen... Nu ekstra skifter de hende med sikkerhed af frygt for at gøre det igen *SS* He He....

Ja det tror jeg nemlig også de gør fra nu af

Anmeld

23. april 2009

Englebisse

Lykke86 skriver:

Min datter startede i vuggestue sidste onsdag og igår var hun der så i hele 7 timer.. Som i øvrigt gik forrygende

Nå men jeg hentede hende og da vi kom hjem, fik hun et bad..
MEN så ser jeg at hun har samme ble på som jeg gav hende på om morgenen
Og er ikke i tvivl, for vi bruger billig bleer, fra fakta og de bruger noget øko halløj.
Den er sjovt nok MEGET våd og tung.. Vejede den faktisk og den vejede 7 gange så meget, som en tom ble..
Blev bare så harm over det..

Nå men imorges, sagde jeg så til en af dem at Luna altså ikke var blevet skiftet hele dagen igår og hun gik helt i stå og blev VIRKELIG flov..
Hun sagde at det var underligt, for de havde faktisk snakket om at der havde været mange bleskift..
Hun undskyldte og sagde det ikke ville ske igen og kunne jo så bare sige at det håbede jeg virkelig heller ikke..

Ja alle mennesker kan fejle, men bliver bare så når det skal gå ud over et lille uskyldigt væsen, der altså ikke kan komme og sige at nu er bleen altså fuld...

Er der andre der har oplevet det?

Hold kæft det er bare for dårligt. Bliver virkelig gal da jeg læste dit oplæg. Det må bare ikke ske. Selvom din datter kun havde tisset i bleen, er det stadig meget ubehageligt for hende med en ble for hele dagen. En numse kan også blive rød selvom det kun er tis. Er der ikke mange pædagoger i den vuggestue?? Så dumå give dem det råd, at de må have en system så din datter ikke går rundt med en våd ble. De skifter måske kun når de kan lugte en lorteble. Nej nej jeg er helt harm.
Nu er min søn ikke vuggestue, men han er i DP. Hun har faste tidspunkter hun skifter børnene, også selvom de ikke har lavet noget.
Selvfølgelig kan vi fejle, men synes nu alligevel ikke dette må ske.

Anmeld

23. april 2009

Lusi

LauraLW skriver:

Det lyder altså også virkelig mærkeligt, især mht bukserne... kan godt forstå at du undrer dig. Håber virkelig at du får et bedre indtryk fremover :-)

Det gør jeg jo helt sikkert nok..

Man er jo også bare temmelig følelsesladet, når man skal efterlade sin lille purk der lige pludselig.. Tror nok alle mødre, synes at de er de eneste i denne verden der kan passe deres børn perfekt

Anmeld

23. april 2009

Janep

jah mennesker kan lave fejl.

Min datter starter først i dp her på mandag så har ikke oplevet det og håber da heller ikke jeg kommer til det.

Men som en anden skriver så skifter de hende nok oftere nu fordi de er så flove over det.

Det ville jeg godt nok også blice hvis jegvar dagplejemor. Men vi er jo kun mennesker

men Hvis det så sker igen så ville jeg nok ta afære og lii ta en snak med dem der chekker vuggestuen

Anmeld

23. april 2009

Lusi

Englebisse skriver:

Hold kæft det er bare for dårligt. Bliver virkelig gal da jeg læste dit oplæg. Det må bare ikke ske. Selvom din datter kun havde tisset i bleen, er det stadig meget ubehageligt for hende med en ble for hele dagen. En numse kan også blive rød selvom det kun er tis. Er der ikke mange pædagoger i den vuggestue?? Så dumå give dem det råd, at de må have en system så din datter ikke går rundt med en våd ble. De skifter måske kun når de kan lugte en lorteble. Nej nej jeg er helt harm.
Nu er min søn ikke vuggestue, men han er i DP. Hun har faste tidspunkter hun skifter børnene, også selvom de ikke har lavet noget.
Selvfølgelig kan vi fejle, men synes nu alligevel ikke dette må ske.

Jeg ved ikke lige hvor mange børn og pædagoger der er, men har på fornemmelsen at der ikke er så mange pæd.
Og børn er vidst lidt forskelligt, for der er to stuer, i vuggestuen og børnene ryger rundt, synes jeg..

Altså Luna har hele tiden været på hendes egen stue, men er da nok også kun fordi hun er ved at blive kørt ind.
Men har den anden stue ikke så mange børn, så tager de nogle af dem og omvendt.

Og børnehave børnene render også rundt nede i vuggestuen og leger, så der er gang i den..

Men skal til forældre tam tam derovre på tirsdag, så må jeg jo lige forhøre mig om hvordan det hele fungere derovre..

Anmeld

23. april 2009

Englebisse

Lykke86 skriver:

Jeg ved ikke lige hvor mange børn og pædagoger der er, men har på fornemmelsen at der ikke er så mange pæd.
Og børn er vidst lidt forskelligt, for der er to stuer, i vuggestuen og børnene ryger rundt, synes jeg..

Altså Luna har hele tiden været på hendes egen stue, men er da nok også kun fordi hun er ved at blive kørt ind.
Men har den anden stue ikke så mange børn, så tager de nogle af dem og omvendt.

Og børnehave børnene render også rundt nede i vuggestuen og leger, så der er gang i den..

Men skal til forældre tam tam derovre på tirsdag, så må jeg jo lige forhøre mig om hvordan det hele fungere derovre..

Ja synes da helt sikkert du skal fortælle om den episode, omkring din datter til det forældre tam tam.

Anmeld

25. april 2009

Miamaja

Lykke86 skriver:

Det gør jeg jo helt sikkert nok..

Man er jo også bare temmelig følelsesladet, når man skal efterlade sin lille purk der lige pludselig.. Tror nok alle mødre, synes at de er de eneste i denne verden der kan passe deres børn perfekt

LIGE netop! Jeg ville nok vaere blevet tosset! 7 timer med samme ble! Det burde aldrig ske. saerligt naar du siger hun lige er startet. det er lidt nemmere at sluge hvis man har haft sit barn passet laenge og der ellers aldrig har varet problemer. som pia skriver, heldigvis hun ikke havde haft lavet stort.

jeg var nok gaet til lederen. for at gore opmaerksom paa at det virker som om de ansatte har alt for travlt. ja, paedagoer og medhjaelpere er haardt spaendt for disse tider, med alt der skal klares hver dag i en daginstitution - det er ikke nemt. det er virkeligt et slid arbejde hvor paedagoerne og medhjaelperne er paa benene 8 timer om dagen.
jeg ville nok sporge til at de kunne indfore saadan en afkryds liste saa der blev holdt oje med hvem der er skiftet og hvornaar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.