Glemte at skifte min datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.843 visninger
28 svar
0 synes godt om
23. april 2009

Lusi

Min datter startede i vuggestue sidste onsdag og igår var hun der så i hele 7 timer.. Som i øvrigt gik forrygende

Nå men jeg hentede hende og da vi kom hjem, fik hun et bad..
MEN så ser jeg at hun har samme ble på som jeg gav hende på om morgenen
Og er ikke i tvivl, for vi bruger billig bleer, fra fakta og de bruger noget øko halløj.
Den er sjovt nok MEGET våd og tung.. Vejede den faktisk og den vejede 7 gange så meget, som en tom ble..
Blev bare så harm over det..

Nå men imorges, sagde jeg så til en af dem at Luna altså ikke var blevet skiftet hele dagen igår og hun gik helt i stå og blev VIRKELIG flov..
Hun sagde at det var underligt, for de havde faktisk snakket om at der havde været mange bleskift..
Hun undskyldte og sagde det ikke ville ske igen og kunne jo så bare sige at det håbede jeg virkelig heller ikke..

Ja alle mennesker kan fejle, men bliver bare så når det skal gå ud over et lille uskyldigt væsen, der altså ikke kan komme og sige at nu er bleen altså fuld...

Er der andre der har oplevet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

Mormilla

Det har jeg ikke oplevet. Men synes da at det er for dårligt, at de glemmer sådan noget!!! Det er jo deres arbejde at passe på de børn!!!

Anmeld

23. april 2009

Pia.

Lykke86 skriver:

Min datter startede i vuggestue sidste onsdag og igår var hun der så i hele 7 timer.. Som i øvrigt gik forrygende

Nå men jeg hentede hende og da vi kom hjem, fik hun et bad..
MEN så ser jeg at hun har samme ble på som jeg gav hende på om morgenen
Og er ikke i tvivl, for vi bruger billig bleer, fra fakta og de bruger noget øko halløj.
Den er sjovt nok MEGET våd og tung.. Vejede den faktisk og den vejede 7 gange så meget, som en tom ble..
Blev bare så harm over det..

Nå men imorges, sagde jeg så til en af dem at Luna altså ikke var blevet skiftet hele dagen igår og hun gik helt i stå og blev VIRKELIG flov..
Hun sagde at det var underligt, for de havde faktisk snakket om at der havde været mange bleskift..
Hun undskyldte og sagde det ikke ville ske igen og kunne jo så bare sige at det håbede jeg virkelig heller ikke..

Ja alle mennesker kan fejle, men bliver bare så når det skal gå ud over et lille uskyldigt væsen, der altså ikke kan komme og sige at nu er bleen altså fuld...

Er der andre der har oplevet det?

Ja det har jeg også oplevet, og en meget FLOV pædagog undskyldte MANGE gange.... men jeg kan godt føle dig i hvor ked af det man bliver over tanken om hvor længe ens barn har gået med sådan en våd ble - vi kan da glæde os over de ikke også havde lavet pølser i bleen og huden var blevet helt rød...

Knus Pia.

Anmeld

23. april 2009

A.

nej i vores vuggestue har de en tavl hvor de skriver hvem og hvad kl blev skiftet så der er styr på det..

Anmeld

23. april 2009

LauraLW

Nu har jeg ingen børn, så har derfor ikke prøvet det... Men umiddelbart tænker jeg at Nej, det må selvfølgelig ikke ske! Ingen tvivl om det! Men tænker også at der kan være mange faktorer der spiller ind siden de har glemt det... er ret sikker på at de ikke har gjort det med vilje. Måske du lige nu skal lægge vægt på den måde hun reagerede på. - Det siger i hvertfald mig meget at hun reagerer ved at blive flov - hun er godt klar over at det er uacceptabelt. Hvis hun havde været ligeglad eller arrogant el.lign, så ville jeg have været en del mere bekymret. Men giv dem en chance for at bevise at de selvfølgelig husker at skifte din datters ble...

Laura

Anmeld

23. april 2009

lonemus

agnieszka skriver:

nej i vores vuggestue har de en tavl hvor de skriver hvem og hvad kl blev skiftet så der er styr på det..

Lidt det samme i vores vuggestue.....de har faste tider de skifter børnene på.
Jeg har aldrig oplevet det og håber heller ikke det sker, for det er absolut ikke rart.

Lone

Anmeld

23. april 2009

A.

lonemus skriver:

Lidt det samme i vores vuggestue.....de har faste tider de skifter børnene på.
Jeg har aldrig oplevet det og håber heller ikke det sker, for det er absolut ikke rart.

Lone

her har de også faste skiftetider medmindre nogen har lavet stort

Anmeld

23. april 2009

Lusi

LauraLW skriver:

Nu har jeg ingen børn, så har derfor ikke prøvet det... Men umiddelbart tænker jeg at Nej, det må selvfølgelig ikke ske! Ingen tvivl om det! Men tænker også at der kan være mange faktorer der spiller ind siden de har glemt det... er ret sikker på at de ikke har gjort det med vilje. Måske du lige nu skal lægge vægt på den måde hun reagerede på. - Det siger i hvertfald mig meget at hun reagerer ved at blive flov - hun er godt klar over at det er uacceptabelt. Hvis hun havde været ligeglad eller arrogant el.lign, så ville jeg have været en del mere bekymret. Men giv dem en chance for at bevise at de selvfølgelig husker at skifte din datters ble...

Laura

Jeg siger jo netop også at alle mennesker kan fejle og har aldrig sagt at de gjorde det med vilje..
Men det der undrede mig endnu mere var, at de havde skiftet hendes bukser, fordi hun havde gylpet på de andre.. Hvorfor så ikke lige skifte hende dér?

Og nej er ikke bekymret, for nu er det ligesom sket én gang, så tror jeg ikke på det sker igen..
Ikke så flov som hun jo virkede..

Anmeld

23. april 2009

Lone Jakobsen

jeg har også prøvet det engang....så bare i en børnehave....hvor jeg måtte fortælle en pædagog at jeg var sikker på at min søn ikke var blevet skiftet.
men har også prøvet det der var værre...for efter min søn blev renlig havde han stadig uheld af og til, så en dag hvor jeg hentede ham havde han skidt i bukserne, og ingen havde opdaget noget.
min søn var lidt stille dengang, og havde sat sig lidt væk fra alle de andre... han stank... men ingen havde opdaget noget og jeg var rasende da jeg måtte ind på deres toilet....hvor alle de andre børn også kommer....og vaske min meget ydmyg søn fra rumpen og ned til knæene.

Anmeld

23. april 2009

LauraLW

Lykke86 skriver:

Jeg siger jo netop også at alle mennesker kan fejle og har aldrig sagt at de gjorde det med vilje..
Men det der undrede mig endnu mere var, at de havde skiftet hendes bukser, fordi hun havde gylpet på de andre.. Hvorfor så ikke lige skifte hende dér?

Og nej er ikke bekymret, for nu er det ligesom sket én gang, så tror jeg ikke på det sker igen..
Ikke så flov som hun jo virkede..

Det lyder altså også virkelig mærkeligt, især mht bukserne... kan godt forstå at du undrer dig. Håber virkelig at du får et bedre indtryk fremover :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.