Hun trykke på nerven i højre Balle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Masig

samantha1986 skriver:

Jeg er 39+0 i dag og de sidste par uger har min lille pige lagt så hun har trykket på min nerve i højre Balle. Og i dag er rigtig slem. Kan ille gå uden det gør herre ondt. 

Er der nogen af jer der har prøvet der samme og hvad gjorde i ved det?

Min iskiasnerve er i klemme i begge ben/baller... Jeg vågner med kramper i ballerne og lårene HVER MORGEN, og jeg er ved at blive idiot af det... Jeg går til kiropraktor, men det har ikke hjulpet endnu.. Har så også kun fået behandling for det én gang indtil nu, så håber han kan gøre noget ved det på sigt, for der er altså lige 10 uger endnu til termin...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

samantha1986

Masig skriver:

Min iskiasnerve er i klemme i begge ben/baller... Jeg vågner med kramper i ballerne og lårene HVER MORGEN, og jeg er ved at blive idiot af det... Jeg går til kiropraktor, men det har ikke hjulpet endnu.. Har så også kun fået behandling for det én gang indtil nu, så håber han kan gøre noget ved det på sigt, for der er altså lige 10 uger endnu til termin...

Øv det lyder godt nok ikke rart. Håber at det vil hjælpe dig ellers er ti uger godt nok lang tid

Anmeld

28. maj 2012

msmukke

Jeg har haft problemer med iskiasnervne siden uge 12. Det er blevet værre med tiden. Jeg har prøvet alt uden noget der har hjulpet det er så slemt nu at jeg sjældent får en ordenlig natssøvn og er blevet fuldtidssygmeldt 10 uger før termin. min Jordemoder har sendt mig til akupunktur på fødegangen nu, det er jeg lidt spændt på. Tror bestemt det er noget de tilbyder på alle fødegange?

Anmeld

28. maj 2012

Princesspigen

samantha1986 skriver:

Jeg er 39+0 i dag og de sidste par uger har min lille pige lagt så hun har trykket på min nerve i højre Balle. Og i dag er rigtig slem. Kan ille gå uden det gør herre ondt. 

Er der nogen af jer der har prøvet der samme og hvad gjorde i ved det?

jeg er kun i 21 uge og har haft samme problem med nerven i højre balle.. har det stadig lidt men arkopunktur har hjulpet lidt på det.. så jeg ´mærker ikke lige så meget til det som jeg har gjordt..

Anmeld

28. maj 2012

Masig

samantha1986 skriver:

Øv det lyder godt nok ikke rart. Håber at det vil hjælpe dig ellers er ti uger godt nok lang tid

Det er jo lige det

Anmeld

28. maj 2012

Masig

msmukke skriver:

Jeg har haft problemer med iskiasnervne siden uge 12. Det er blevet værre med tiden. Jeg har prøvet alt uden noget der har hjulpet det er så slemt nu at jeg sjældent får en ordenlig natssøvn og er blevet fuldtidssygmeldt 10 uger før termin. min Jordemoder har sendt mig til akupunktur på fødegangen nu, det er jeg lidt spændt på. Tror bestemt det er noget de tilbyder på alle fødegange?

Kunne være jeg skulle prøve noget akupuktur mod det så... Må jeg lige snakke med JM om på fredag... For kiropraktoren trykkede bare på nogle punkter i ballerne, det gjorde skide hamrende ondt, men det virkede så åbenbart ikke for har da stadig problemer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.