Hun trykke på nerven i højre Balle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

samantha1986

Jeg er 39+0 i dag og de sidste par uger har min lille pige lagt så hun har trykket på min nerve i højre Balle. Og i dag er rigtig slem. Kan ille gå uden det gør herre ondt. 

Er der nogen af jer der har prøvet der samme og hvad gjorde i ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Zeus

samantha1986 skriver:

Jeg er 39+0 i dag og de sidste par uger har min lille pige lagt så hun har trykket på min nerve i højre Balle. Og i dag er rigtig slem. Kan ille gå uden det gør herre ondt. 

Er der nogen af jer der har prøvet der samme og hvad gjorde i ved det?

Tog til massør, det hjalp med det samme

Anmeld

28. maj 2012

Faith

Jep det er det samme her. Jeg er 37+0 og han har de sidste 14 dage trykket på min iskiasnerve så det trækker hele vejen ned i mit højre ben og om i ballen.

Har fået at vide at en fys kan hjælpe så det overvejer jeg.

Anmeld

28. maj 2012

samantha1986

Zeus skriver:

Tog til massør, det hjalp med det samme

Det e slet ikke hele tiden jeg har det så derfor synes jeg ikke det er nødvendigt at bruge penge på en massør. Jeg har et massage halløj som tog det da det var iskas men det her føles ikke sådan 

Anmeld

28. maj 2012

samantha1986

Faith skriver:

Jep det er det samme her. Jeg er 37+0 og han har de sidste 14 dage trykket på min iskiasnerve så det trækker hele vejen ned i mit højre ben og om i ballen.

Har fået at vide at en fys kan hjælpe så det overvejer jeg.

Jeg havde et massage halløj som hjalp da det var min iskias nerve men denne gang føles det ikke som den. 

Anmeld

28. maj 2012

Faith

samantha1986 skriver:

Jeg havde et massage halløj som hjalp da det var min iskias nerve men denne gang føles det ikke som den. 

Ok. Så ved jeg ikke lige hvad det kan være.

Godt du snart er i mål. Jeg er i hvert fald glad for at jeg snart kan se en ende på det. Det er meget hårdere denne gang end sidst, og der ventede jeg endda tvillinger.

Anmeld

28. maj 2012

samantha1986

Faith skriver:

Ok. Så ved jeg ikke lige hvad det kan være.

Godt du snart er i mål. Jeg er i hvert fald glad for at jeg snart kan se en ende på det. Det er meget hårdere denne gang end sidst, og der ventede jeg endda tvillinger.

Ja for sørEn det er jeg også bare glad for. 

Ved ikke om det måske er pga varmen at man synes der er hårdere. For den gør det i hvert fald ikke nemmere

Anmeld

28. maj 2012

Faith

samantha1986 skriver:

Ja for sørEn det er jeg også bare glad for. 

Ved ikke om det måske er pga varmen at man synes der er hårdere. For den gør det i hvert fald ikke nemmere

Nej jeg synes virkelig osse bare det trækker tænder ud i den her varme. Elsker ellers sol og varme, men ser faktisk frem til et par køligere dage nu her

Anmeld

28. maj 2012

samantha1986

Faith skriver:

Nej jeg synes virkelig osse bare det trækker tænder ud i den her varme. Elsker ellers sol og varme, men ser faktisk frem til et par køligere dage nu her

Det bliver så lækkert med køligt vejr så man kan holde ud at være nogen steder. 

Anmeld

28. maj 2012

fairlady

tænkte også umiddelbart at det var iskias. Har du prøvet at strække ud? Du kan også lægge is på. Eller massere, med en lille massagebold.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.