Jeg væmmes over ham..!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.349 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Anonym trådstarter

Ja min bror fandt omkring jul 2010 sin eks kæretse som smed sine ppiller en uge efter de mødte hinanden (hun gik fra sin eks fordi han ik var klar på børn) De går on / off fra hianden indtil barnet bliver født. Nå men efter barnet blev født har han kun set det et par gange.

For 2 måneder siden mødte han en ny. Hun bliver gravid nogle uger efter, og hun skrider og får en abort, omrking uge 7/8. Og de gik fra hinanden.

For 2 uger siden. Nu har han fundet en ny (gammel druk kammerat, som bor på et værested for vokse der ikke kan klare sig selv .) og nu snakker de om børn!!!

Jeg dør af skam over ham.. Og det stresser enormt. Kan han dog ik bare nyde at være sig selv i stedet for at undskyld sproget bolle alle gravide uden at egentlig vide om de kan sammen og alt det der?!?!

Årg!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Chili

Anonym skriver:

Ja min bror fandt omkring jul 2010 sin eks kæretse som smed sine ppiller en uge efter de mødte hinanden (hun gik fra sin eks fordi han ik var klar på børn) De går on / off fra hianden indtil barnet bliver født. Nå men efter barnet blev født har han kun set det et par gange.

For 2 måneder siden mødte han en ny. Hun bliver gravid nogle uger efter, og hun skrider og får en abort, omrking uge 7/8. Og de gik fra hinanden.

For 2 uger siden. Nu har han fundet en ny (gammel druk kammerat, som bor på et værested for vokse der ikke kan klare sig selv .) og nu snakker de om børn!!!

Jeg dør af skam over ham.. Og det stresser enormt. Kan han dog ik bare nyde at være sig selv i stedet for at undskyld sproget bolle alle gravide uden at egentlig vide om de kan sammen og alt det der?!?!

Årg!!

Puha nej, det lyder ikke rart  

Min søster sagde også en gang til mig, "jeg tror snart jeg bare finder en eller anden at få barn med, bare for at have nogen at elske"! Der blev jeg også helt, NEEEEEEEEEEEEJ

Anmeld

28. maj 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Årg!!

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Ja pyhh og bliver så fornærmet når man selv har prøvet 14 måneder 

Anmeld

28. maj 2012

B&J

jeg syntes bare du skal lade ham være han er desværre nok en voksen mand der skal kunne klare sig selv. ja det er ikke okay det han gør men syntes ærlig talt ikke du skal bruge energi på ham for det er han ikke vær

Anmeld

28. maj 2012

aarhusmor

sådan en bror har jeg også og der er ikke andet at gøre end at blande sig uden om. Og så være god ved de børn der kommer ud af det

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Tja man kan vel ikke gøre andet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.