Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
pemiro skriver: Det er en deal...Men ellers tar jeg den 7 om aftenen... Så bliver faren en meget stolt fødselar
Det er en deal...Men ellers tar jeg den 7 om aftenen... Så bliver faren en meget stolt fødselar
hehe det er sår'n vi gør det så
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleLene skriver: havde du andre tegn, eller var det kun det
havde du andre tegn, eller var det kun det
Nanastep skriver: Syntes jeg havde mange tegn,Dårlig mave .3dage op tilplukveer hele tiden . dagen føruro i kroppen . Dagen før .Fik en hindeløsning af min jm 39+6fødte 40+0
Syntes jeg havde mange tegn,Dårlig mave .3dage op tilplukveer hele tiden . dagen føruro i kroppen . Dagen før .Fik en hindeløsning af min jm 39+6fødte 40+0
okay
LilleLene skriver: hehe det er sår'n vi gør det så
pemiro skriver: Det ku være ret sjovt hvis det så rent faktisk holdt stik BTW ku du ikke tænke dig at lave mine keminoter? er ved at døøøøø
Det ku være ret sjovt hvis det så rent faktisk holdt stik BTW ku du ikke tænke dig at lave mine keminoter? er ved at døøøøø
jow da tager du så over i psykologi, mangler kun 3 kapitler på omkring 30-40 sider hver
LilleLene skriver: jow da tager du så over i psykologi, mangler kun 3 kapitler på omkring 30-40 sider hver
pemiro skriver: det er liiiige ved Jeg mangler kun at skrive noter ned om 74 punkter Og jeg oooorker ikke mere haha
det er liiiige ved Jeg mangler kun at skrive noter ned om 74 punkter Og jeg oooorker ikke mere haha
men du skal jo ikke op i morgen
LilleLene skriver: ej det håber jeg ikke for det er jo sindsygt så meget toiletpapir det bliver brug på det
ej det håber jeg ikke for det er jo sindsygt så meget toiletpapir det bliver brug på det
Hehe, ja meget
- i starten var jeg også noget 'øm' i rumpen af alt det tørreri
Ma-lu skriver: Hehe, ja meget - i starten var jeg også noget 'øm' i rumpen af alt det tørreri
hehe så er det der man godt kan finde på at betale lidt extra for meget blødt papir
LilleLene skriver: men du skal jo ikke op i morgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128