Kan det været et tegn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
27 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

LilleLene

Kan det være et tegn på fødsel, eller snarlig fødsel ?

Jeg har den sidste uges tid haft murren i underlivet, ligesom når man skal til at have sin mens
Og så har jeg haft dårlig mave

Jeg ved godt at dårlig mave kan være et tegn, men tænker at det også være fordi man render rundt i ikke så meget tøj, nu her når det er så varmt

Jeg er 38+4 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

samantha1986

LilleLene skriver:

Jeg har den sidste uges tid haft murren i underlivet, ligesom når man skal til at have sin mens

Jeg ved godt at dårlig mave kan være et tegn, men tænker at det også være fordi man render rundt i ikke så meget tøj, nu her når det er så varmt

Jeg er 38+4 i dag

Jeg er 39 uger henne i dag. Og dårlig mavehavde jeg for et par uger siden uden der er sket noget desværre. Men den seneste uge har jeg som dig murren i underlivet som om man skal have sin mens. Jeg oplever også at være mere træt. 

Men der er endnu ikke sket en fløjtende fis hos mig endnu. Men kan jo være du er mere heldig end jeg er. Krydser finger for det for det er ulideligt at være højgravid i denne varme. 

Anmeld

28. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Jeg er 38+4 i dag

Åhh nu også dig...

Jubiii...
Jeg har også haft dårlig mave den sidste tid... Ved ikke om det er et tegn, eller om det er fordi baby ligger så langt nede nu at han presser konstant på tarmen hehe..

Sikke en "forvirrende" tid vi to går ind i..

Jeg tror dog du føder før mig

Anmeld

28. maj 2012

Ma-lu

Jeg er 38+4 i dag

Jeg har haft 'dårlig' mave i over 1 mdr nu.. Altså på den måde at jeg skal ofte på wc og det kommer mange gange om dagen og hurtigt efter mad osv... Men ingen tegn på fødsel endnu, og jeg er 40+2 Idag... Så maven kan vare længe, men murren ku' måske være

Anmeld

28. maj 2012

Nanastep

Jeg havde dårlig mave 3dage op til fødslen, så for mig syntes jeg det er et tegn

Held og lykke

Anmeld

28. maj 2012

LilleLene

samantha1986 skriver:

Jeg er 39 uger henne i dag. Og dårlig mavehavde jeg for et par uger siden uden der er sket noget desværre. Men den seneste uge har jeg som dig murren i underlivet som om man skal have sin mens. Jeg oplever også at være mere træt. 

Men der er endnu ikke sket en fløjtende fis hos mig endnu. Men kan jo være du er mere heldig end jeg er. Krydser finger for det for det er ulideligt at være højgravid i denne varme. 

Så er det nok bare sådan det skal være

Anmeld

28. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Åhh nu også dig...

Jubiii...
Jeg har også haft dårlig mave den sidste tid... Ved ikke om det er et tegn, eller om det er fordi baby ligger så langt nede nu at han presser konstant på tarmen hehe..

Sikke en "forvirrende" tid vi to går ind i..

Jeg tror dog du føder før mig

Mega forvirrende

skal vi lave en deal, jeg føder på onsdag, så kan du føde den 8. ?

Anmeld

28. maj 2012

LilleLene

Ma-lu skriver:

Jeg har haft 'dårlig' mave i over 1 mdr nu.. Altså på den måde at jeg skal ofte på wc og det kommer mange gange om dagen og hurtigt efter mad osv... Men ingen tegn på fødsel endnu, og jeg er 40+2 Idag... Så maven kan vare længe, men murren ku' måske være

ej det håber jeg ikke for det er jo sindsygt så meget toiletpapir det bliver brug på det

Anmeld

28. maj 2012

LilleLene

Nanastep skriver:

Jeg havde dårlig mave 3dage op til fødslen, så for mig syntes jeg det er et tegn

Held og lykke

havde du andre tegn, eller var det kun det

Anmeld

28. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Mega forvirrende

skal vi lave en deal, jeg føder på onsdag, så kan du føde den 8. ?

Det er en deal...
Men ellers tar jeg den 7 om aftenen... Så bliver faren en meget stolt fødselar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.