åh nej, ikke igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Mille82

By the way, det tog 3 max 4 dage før den store havde vænnet sig til sin nyfødte lillesøsters gråd og lyde, han er ikke vågnet ved hende det sidte år - jo når hun forsøger at ride ranke på hans mave og snupper hans sut mens jeg sover

Lillesøster kan så godt blive vækket af storebror, han har nogle gange nogle højtråbende mareridt, men hun kender ham og når hun vågner op og registrerer at det bare er bror der larmer, så lægger hun sig ned igen...det er anderledes hvis det er kattene, hunden eller en anden loyd hun ikke lige kan placere så vågner hun. Ellers sover begge børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Kløver

Mille82 skriver:

DDEDDFeVi har haft 2 med ENORMT dårlig søvn og mange problemer om natten.

Her blev løsningen at vi alle sover sammen, eller helt præcis: jeg har altid holdt på at de skal lære at falde i søvn i deres egne senge, og så når de vågner kommer de ind i vores seng.

Der er små 20 mdr imellem vores, og det virkede super på vores at de sover sammen med os/ mig. De ligger på hver side af mig, og de ligger begge to på hver deres arm, så jeg er radbrækket om morgenen - men jeg har sovet , og ungerne er også friske og veludhvilede

Det er desværre ikke mulighed her, da min mand har nat arbejde og derfor vil vække vores søn når han skal i seng. Samtidig ser vores søn, sengen som et godt sted man leger, og kan ikke finde ud af at sove der :/

Anmeld

29. maj 2012

Kløver

AnneBJ skriver:

Dejligt at det går så fint med Daniel!

Jeg svøbte Felix ved at bruge en dunbabydyne (så bliver det ikke så stramt som hvis det er en fiberdyne). Så lagde jeg ham op mod et hjørne, men skråt, så jeg kunne pakke det "lille" hjørne over ham, og dernæst rulle det "store" stykke hjørne/dyne en omgang rundt ca. Jeg strammede aldrig helt vildt, men han havde begge arme ned langs siden. Det hænder vi stadig gør det, hvis han slet ikke kan finde ro.. 

Tak det må jeg prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.