Argh søger gode råd her piger
Vores søn har aldrig sovet igennem, og har generelt kæmpet med at skulle derind 8-10 gange på en nat i perioder, perioder vågnede han få gange, til gengæld, tog det timer at få ham til at falde til ro igen. Har taget en krig bare at fravænne flaske, og er nu nede på en lille natflaske inden han kommer i seng. Han er nu 16 mdr, og har sovet godt i næsten 2 uger, 5 dage i træk nu har han sovet igennem, hvor jeg enkelte gange har skulle ind og give sut og lægge ham ned hvor han sover videre
Vi har en datter på 6 uger, og nu har hun dælme overtaget :s
Hun vil meget gerne ligge hos mig det meste af dagen, og har rigtig svært ved at finde ro om aftenen, det begyndte for en måneds tid siden, og ikke blevet bedre, så tror næppe det er tigerspring længere. Hun vågner kun få gange om natten, til gengæld tager det 2-3 timer hver gang, for at give mad, ren ble og få hende beroliget
Gode råd piger, er ikke nemt at skulle op hver morgen og have min søn afsted, og stå alene med 2 børn, når man ikke får mere end maks 4 timers søvn
Skal tilføjes min søn først kommer i seng mellem 9 og halv 12 hver aften og er jubelfrisk igen mellem halv 6 og kl halv 7.. han får kun 1 middagslur på 2-3 timer som ikke Kan skæres væk
What to do
Anmeld