vivil tage en smut til stranden i dag .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

eliasogmor

Nice her blæser det for meget til stranden så vi besøgte de kommende bedsteforældre istedet

Hvorfor har du ik sovet i nat?

ved ikke om det var varmen eller noget andet... vågnede første gang ved at jeg skulle tisse, og  min hals var som sandpapir.... så gik jeg ind  i seng igen og vågnede 10 min efter og var mega tørstig igen.... så sov  jeg 20 min og så var jeg tørstig igen.... så gik jeg ind  i sofaen , og prøvede at falde i søvn, og sidst jeg kiggede  på uret var kl 4..... så gæt hvem der er smadret nu....... så har lige fået 2 nye sommerdyner med hjem fra min moster.. så dem skal jeg lige prøve i nat....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

LilleLene

eliasogmor skriver:

jeg havde min bachelor med derud.. det var meningen den skulle læses igennem... men det skete ikke.....

haha det kender jeg godt ;D

Anmeld

29. maj 2012

lio

eliasogmor skriver:

ahmen stranden er heller ikke optimal..når man ikke kan få sin sofa med altså.. det gør jo hammer ondt at ligge ned.....

Anmeld

29. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

Er du blevet en hysterisk kælling på dine gamle dage?

Ville nok mere pive over turen gennem tung sand for at komme ned til stranden

Ej hvor må det egentligvære tungt at skulle gå i sand... Jeg synes græs er hård at vade i, jeg er jo også så lille at mælkebøtterne kildrer mig i bagen!!!

Anmeld

29. maj 2012

Team Putte

eliasogmor skriver:

ved ikke om det var varmen eller noget andet... vågnede første gang ved at jeg skulle tisse, og  min hals var som sandpapir.... så gik jeg ind  i seng igen og vågnede 10 min efter og var mega tørstig igen.... så sov  jeg 20 min og så var jeg tørstig igen.... så gik jeg ind  i sofaen , og prøvede at falde i søvn, og sidst jeg kiggede  på uret var kl 4..... så gæt hvem der er smadret nu....... så har lige fået 2 nye sommerdyner med hjem fra min moster.. så dem skal jeg lige prøve i nat....

Uhf ja varmen er strid.. Synes dog den er blevet meget mere tålelig de sidste dage, men vi har oz ALT stående åben hele døgnet Sommerdynen er oz taget i brug her.. Det hjælper oz en del

Og kæresten har været sød at købe en ekstra ventilator så jeg har en både i stuen og i soveværelset

Havde oz en nat hvor jeg var nød til at gå fra soveværelset fordi jeg slet ik kunne få vejret derinde.. Og kæresten kan ik li' når jeg sover på sofaen.. Ik at jeg fik meget søvn derinde heller

Anmeld

29. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ej hvor må det egentligvære tungt at skulle gå i sand... Jeg synes græs er hård at vade i, jeg er jo også så lille at mælkebøtterne kildrer mig i bagen!!!

I så fald må det jo være en ren fornøjelse at rende på græs

Anmeld

29. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

I så fald må det jo være en ren fornøjelse at rende på græs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.