Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvad skal i lave....??? har aller mest lyst til at grave mig ned og sove..... var vågen fra kl 1 til 4 i nat
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ville gerne lægge mig og hvilek, men kan ikke, det gør ondt at lige ned. så stranden lyder hyggeligt, men sådan som jeg bitcher over alt så ville jeg blive hys af sand over det hele.
eliasogmor skriver: hvad skal i lave....??? har aller mest lyst til at grave mig ned og sove..... var vågen fra kl 1 til 4 i nat
åååårh jeg vil også til stranden
Men må nok hellere få læst min psykologibog færdig, når eksamen er i morgen
Nice her blæser det for meget til stranden så vi besøgte de kommende bedsteforældre istedet
Hvorfor har du ik sovet i nat?
Laijona Äiti skriver: Jeg ville gerne lægge mig og hvilek, men kan ikke, det gør ondt at lige ned. så stranden lyder hyggeligt, men sådan som jeg bitcher over alt så ville jeg blive hys af sand over det hele.
Er du blevet en hysterisk kælling på dine gamle dage?
Ville nok mere pive over turen gennem tung sand for at komme ned til stranden
LilleLene skriver: åååårh jeg vil også til stranden Men må nok hellere få læst min psykologibog færdig, når eksamen er i morgen
Uuuhh held og lykke og alt det der imorgen Får vi en update når det hele er overstået?
Team Putte skriver: Uuuhh held og lykke og alt det der imorgen Får vi en update når det hele er overstået?
Selvfølgelig
LilleLene skriver: Selvfølgelig
God stil
ahmen stranden er heller ikke optimal..når man ikke kan få sin sofa med altså.. det gør jo hammer ondt at ligge ned.....
jeg havde min bachelor med derud.. det var meningen den skulle læses igennem... men det skete ikke.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128