Eller fortæl mig fif til hvad I har gjort.
Tristan er 8 mdr. og har altid sovet meget godt om natten. Nu er han tilgengæld begyndt at vågne skrigende eller bare pivende om aftenen. Vi kan for det meste godt putte ham, og han falder i søvn, men så godt 30 min efter vågner han op, halvt vågen og med sutten i munden. Så prøver vi at berolige ham med en hånd på brystet eller ved hovedet. Er han bare pivet og vi så giver ham hans sut og går, så bryder helvedet løs. og når sutter ryger ud i arrigskab så ind igen. Først troede vi at det var pga feberen vi er ved at være færdig med. Men så giver det ikke mening hvorfor det KUN er om aftenen. Hans andre lure i løbet af dagen forløber smertefrie.
De sidste tre aftenener har resulteret i, at vi måtte give ham rn flaske for at få ham til at falde ned, (selvom han altså har fået kartoffelmos lige inden badet, hvorefter han kommer i seng...)og så sover han til næste morgen.
Og han er ikke blevet overstimuleret disse dage, da vi pga høj feber jo bare har været herhjemme og i haven.
Aaargh, fortæl mig I kender til det og hvad gjorde I? Jeg gider ikke at have som i går en 4,5 timers magtkamp hver aften. Og fik jeg lige fortalt at jeg har kørt alenemor-stilen siden feberens (og denne aftenskamps) start i torsdag, da manden har arbejdet nat (han har dog været her til at putte ham kl 19, så alt har været som det plejer.) og nu er han på vej til München for at hente vores nye bil. Og først kommer hjem om små 24 timer.
TAGER SÆTTE HATTEN AF FOR ALENEMØDRE PÅ FULDTID!
/Mette - der for 6. Gang nu vil gå ind til drengen siden kl 19.
Anmeld