Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så skal jeg igang med protjek bbay.. Jahuu.......
men, lægen åbner først tirsdag og jeg risikere først at få en tid i næste uge igen..
kan der ske noget ved selv at tage sin spiral ud? min veninde kender en der selv gjorde? kan man det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Woow slap lige af . vent dog til du får en tid hos lægen, det andet er simpelthen lidt for dumt, hvis du evt skader noget i livmoderen/skeden ..
Anonym skriver: så skal jeg igang med protjek bbay.. Jahuu....... men, lægen åbner først tirsdag og jeg risikere først at få en tid i næste uge igen.. kan der ske noget ved selv at tage sin spiral ud? min veninde kender en der selv gjorde? kan man det?
Vent du til at kunne komme til lægen og få taget den professionelt ud.
Så hurtigt skal pb vil heller ikke gå
Men held og lykke
JanetBJ skriver: Woow slap lige af . vent dog til du får en tid hos lægen, det andet er simpelthen lidt for dumt, hvis du evt skader noget i livmoderen/skeden ..
Ro på.. Vildt at du overhovede gør dig de overvejelser.. Tænk hvis du risikere at ødelægge noget indvendigt - der er vel en grund til at lægen skal gøre det
Kathepige skriver: Vent du til at kunne komme til lægen og få taget den professionelt ud. Så hurtigt skal pb vil heller ikke gå Men held og lykke
hihi - nej det sandt
sandt
Synes da du skal vente og lade lægen tage den ud...
Solstrålebørn skriver: Synes da du skal vente og lade lægen tage den ud...
gør jeg oss
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128