afbudsrejser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

Vivian67

Maise86 skriver:

Undskyld jeg lige spørger da det ikke er min tråd. Men hvor flyver man hen hvis man skal derned?

Man kan både flyve til Bourgas og Varna, vi har prøvet begge steder og der er ikke den store forskel på transporttiden fra de 2 lufthaven og til resortiet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

tarkoflen

Min mor fandt en tur til Grækenland for lige knap 4000 kr. for 2 voksne, hun købte den i onsdags og tog afsted i dag...

Jeg ville tjekke bravotours, de har ret billige rejser, og lige nu er der noget med, at man får ekstra rabat hvis man bestiller om onsdagen... Ved dog ikke om det fortsætter helt til august men I skal nok kunne være lidt flexible med rejsedatoen og have is i maven til, at vente

Håber I finder noget skønt

Anmeld

27. maj 2012

Maise86

Vivian67 skriver:

Man kan både flyve til Bourgas og Varna, vi har prøvet begge steder og der er ikke den store forskel på transporttiden fra de 2 lufthaven og til resortiet.

Hvad skal man regne med der? Altså i transport?

Anmeld

27. maj 2012

bobbles

Vivian67 skriver:

Jeg har ikke været i Tyrkiet, men hvis man prøver at søge på nettet hvor det er billigst, så ser det ud til at Tyrkiet og Bulgarien er nogenlunde på niveau.

Tror det bliver tyrkiet i år da vi har fundet et sted til 7500. Og har vi til valgt all inklusive og mad på flyet og transport til og fra hotel det bliver i alt 9900 alt inklusive det er en okay pris :-)

Anmeld

27. maj 2012

Vivian67

Maise86 skriver:

Hvad skal man regne med der? Altså i transport?

Ca. 100 kr. pr. person pr. vej. Nogle flyselskaber tilbyder det som en del af flybilletten og ellers kan man købe det gennem resortiet.

Anmeld

27. maj 2012

henh01

hvor i tyrkiet er det? Vi har været i alanya 4 gange - det er super lækkert, varmt og billigt. Der er dog 2,5 times transport fra lufthavn s¨fra du tjekker ind i KBH lufthavn og til du er på hotellet skal du påregne ca 12  - 14 timer.

Anmeld

27. maj 2012

bobbles

henh01 skriver:

,hvor i tyrkiet er det? Vi har været i alanya 4 gange - det er super lækkert, varmt og billigt. Der er dog 2,5 times transport fra lufthavn s¨fra du tjekker ind i KBH lufthavn og til du er på hotellet skal du påregne ca 12  - 14 timer.

Det er marmaris. Det tager halvanden time kørsel når vi er landet til vi er på hotellet

Anmeld

27. maj 2012

bobbles

henh01 skriver:

hvor i tyrkiet er det? Vi har været i alanya 4 gange - det er super lækkert, varmt og billigt. Der er dog 2,5 times transport fra lufthavn s¨fra du tjekker ind i KBH lufthavn og til du er på hotellet skal du påregne ca 12  - 14 timer.

Har lige kigget og det tager 5 timer i det hele. 3 timer og 25 min med flyveren. Og ca halvanden time med bus til hotellet

Anmeld

27. maj 2012

Lykke:)

Frøken Christiansen skriver:

Nu er vi jo 4 der skal afsted. Bare mig og manden og ungerne. Men det ender nok med at være en afbuds rejse da alt andet er dyrt lige nu. :-)

De børne venlige hoteller i Tunesien er også billigt  

Anmeld

27. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Frøken Christiansen skriver:

Hvor har du set det henne? Og vil helst have all inklusive med i prisen :-)

Inde på startour havde de all inclusive til Rhodos til 3000 kr pr voksen for en uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.