afbudsrejser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.039 visninger
28 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

bobbles

Ja sagen er den at vi begge trænger til at komme ned og ligge ved en pool ;-) og vi snakkede om at tage afsted næste år i skolernes ferie men vi har så besluttet at gøre det i august i år :-) kan i anbefale nogen steder hvor det er billigt at komme ned?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Lykke:)

Min kæreste og jeg tager en uge til Tunesien på 4 stjernet hotel, med halvpension fra 11-18 august til 7500 for os begge! kig endelig på startours hjemmeside!  

Anmeld

27. maj 2012

bobbles

BigBabyDream skriver:

Min kæreste og jeg tager en uge til Tunesien på 4 stjernet hotel, med halvpension fra 11-18 august til 7500 for os begge! kig endelig på startours hjemmeside!  

Nu er vi jo 4 der skal afsted. Bare mig og manden og ungerne. Men det ender nok med at være en afbuds rejse da alt andet er dyrt lige nu. :-)

Anmeld

27. maj 2012

TNBC

Frøken Christiansen skriver:

Nu er vi jo 4 der skal afsted. Bare mig og manden og ungerne. Men det ender nok med at være en afbuds rejse da alt andet er dyrt lige nu. :-)

hva med grækenland? Det er billigt for en uge for jer alle sammen.. omkring 3500 var vist det billigeste

Anmeld

27. maj 2012

bobbles

Yurie skriver:

d

hva med grækenland? Det er billigt for en uge for jer alle sammen.. omkring 3500 var vist det billigeste

Hvor har du set det henne? Og vil helst have all inklusive med i prisen :-)

Anmeld

27. maj 2012

foto på lærred

Godt du ikke valgte skolernes sommerferie, for der er det næsten udelukket med en afbudsrejse. Hvis I skal rejse i augsut så gør det efter skolerne er startet.

Det er svært at helt præcis at sige hvor det er billigst da selskaberne jo sætter det til salg som de har til overs, så jeg tror bare I skal prøve at tjekket f.eks Star Tours hj. side et par uger før afrejsedato og så være åben overfor de rejser de sælger ud af.

Jo længere I har is i maven jo billigere er det som regel, men risikoen er selvfølgelig så også at der ikke længere er nogle tilbage, så hvis I ser et godt tilbud, så er det bare med at slå til.

God rejse når I når så langt

Camilla

Anmeld

27. maj 2012

Vivian67

Jeg kan varmt anbefale Bulgarien. Vi har selv en lejlighed der nede. Masser af pools og lige ned til Sortehavet. Der er godtnok ikke all incl. men man kan tilkøbe morgenmad og aftensmad. Vi har været heldige at få flybilletter til 1500 t/r i skolernes sommerferie, så udenfor sommerferien kan du sikkert få det noget billigere.

se flere oplysninger og billeder på:

http://www.sommerferie.nu/sommerhus/bulgarien/sortehavskysten_obzoe/holda_helt_ferie___bulgarien___50m_til.html

Anmeld

27. maj 2012

bobbles

Vivian67 skriver:

Jeg kan varmt anbefale Bulgarien. Vi har selv en lejlighed der nede. Masser af pools og lige ned til Sortehavet. Der er godtnok ikke all incl. men man kan tilkøbe morgenmad og aftensmad. Vi har været heldige at få flybilletter til 1500 t/r i skolernes sommerferie, så udenfor sommerferien kan du sikkert få det noget billigere.

http://www.sommerferie.nu/sommerhus/bulgarien/sortehavskysten_obzoe/holda_helt_ferie___bulgarien___50m_til.html

hvordan er det så med priser i bulgarien frem for tyrkiet? vi har kig på de to steder men igen vil vi helst derhen hvor der er billigst at shoppe, samt mad og drikkevarer

Anmeld

27. maj 2012

Maise86

Vivian67 skriver:

Undskyld jeg lige spørger da det ikke er min tråd. Men hvor flyver man hen hvis man skal derned?

Anmeld

27. maj 2012

Vivian67

Jeg har ikke været i Tyrkiet, men hvis man prøver at søge på nettet hvor det er billigst, så ser det ud til at Tyrkiet og Bulgarien er nogenlunde på niveau.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.