Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tullepigen90 skriver: Er der nogle som ved om man kan få Hvide løgne på dvd som serie?
Er der nogle som ved om man kan få Hvide løgne på dvd som serie?
Det kan man desværre ikke :-( jeg kender en der har en veninde der har optaget dem på video og fået lagt over på dvd senere. Men har hørt om en der har hentet det på nettet men sådan noget må Man jo ik :-)
KakaoDrik skriver: Det har jeg også Tænk at andre stadig ser det. Min kæreste driller tit med at jeg sikkert var det eneste menneske på kloden som sukkede over charles ingells..hehe
Det har jeg også Tænk at andre stadig ser det. Min kæreste driller tit med at jeg sikkert var det eneste menneske på kloden som sukkede over charles ingells..hehe
HiHi det var du da ikke :-) han var jo også en pæn mand :-)
matador, beverly hills, friends, cold case.
mor2011_ skriver: miami vice kojak skadestuen dr.quinn den lille hus på prærien og så en serie mere kan ikke huske navnet men der var en strisser og amerikansk bulldog med
miami vice
kojak
skadestuen
dr.quinn
den lille hus på prærien
og så en serie mere kan ikke huske navnet men der var en strisser og amerikansk bulldog med
Det må være Kojak
Carina1984 skriver: Jeg er ved at se "Hvide løgne" som var på tv3 :-) Hvilke gamle serier ku I godt li?:-)
Jeg er ved at se "Hvide løgne" som var på tv3 :-)
Hvilke gamle serier ku I godt li?:-)
Beverly Hills 90210
Melrose Place
Jeg er ved at se "Hvide løgne" som var på tv3 :-) Hvilke gamle serier ku I godt li?:-)
Et par serier jeg virkelig savner er:
skønheden og udyret(mener det var på Dr1 for mange år siden)
X-files
Twin Peeks.
Samt mange af de I andre har nævnt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128