Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
wamse skriver: århh jeg elskede 21 jump street
århh jeg elskede 21 jump street
Det gjorde jeg også
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tullen85 skriver: Jahh 21 jump street er fed... Og billig i stereo studiet, lige købt den for 30 pr sæson :-DEllers savner jeg sgu ricki lake og Jerry springer...
Jahh 21 jump street er fed... Og billig i stereo studiet, lige købt den for 30 pr sæson :-DEllers savner jeg sgu ricki lake og Jerry springer...
Babymor2010 skriver: Det gjorde jeg også
wamse skriver: Var der ikke en meget ung og ukendt Johnny Depp med også? Synes jeg kan huske ham helt derfra
Var der ikke en meget ung og ukendt Johnny Depp med også? Synes jeg kan huske ham helt derfra
Jo, det er det nemlig
Alle elsker Raymond - eeelsker den serie Og så Matador, den må de gerne snart sende i tv igen
911 det kan jeg huske jeg så da jeg var lille jeg var helt slugt.... det kunne være så spænde at se igen
hotellet kunne jeg også godt lig
Gamle serier.
Mclouds døtre
Lille hus på prærien
blomsterbørn
Saved by the bell
Skadestuen
Nye serier.
numbers
criminal minds
bones
LilleLene skriver: Hvor ser du den henne ?
Hvor ser du den henne ?
Kender en som har en veninder har optog dem på video dengang og har fået lagt det over på dvder. Så var så heldig at få lov at låne dem :-D
Tullen85 skriver: Jahh 21 jump street er fed... Og billig i stereo studiet, lige købt den for 30 pr sæson :-D Ellers savner jeg sgu ricki lake og Jerry springer...
Jahh 21 jump street er fed... Og billig i stereo studiet, lige købt den for 30 pr sæson :-D Ellers savner jeg sgu ricki lake og Jerry springer...
Jerry Jerry Jerry.. høhø... den hopper jeg med på.... Genial underholdning...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128