sælges : 2 letherback skægagamer - hvis interesse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. maj 2012

DKTiha

Puslingen skriver:

Hvis du er fra sjælland/kbh er jeg meget interesseret i den lille mørke

Vi kan fragte den til jer mod lidt benzin penge vi bor nemlig i Næstved . Og har kun lille tilbage nu så det passer helt fint. Normal prisen for Letherback er 600kr men ved hurtig handel koster han 400kr .. Og ja . Men du kan evt lige skrive privat hvis det er så kan vi finde ud af noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

DKTiha

Ditte-3 skriver:

ja hvor du fra og har du et araium man kan købe med vis det er og hvor gamle er de og den første a dem hvad skal du ha for ham?

Hej havde slet ikke set din besked. Jeg har den lille tilbage men har desværre ikke et terrarie men vi har brædder til at kunne lave et lille et som midlertidigt terrarie :-) .. Jeg bor i Næstved :-) og prisen for den lille er 600kr men ved hurtig handel 400kr plus evt terrarie

Anmeld

28. maj 2012

Ditte-3

DKTiha skriver:

Hej havde slet ikke set din besked. Jeg har den lille tilbage men har desværre ikke et terrarie men vi har brædder til at kunne lave et lille et som midlertidigt terrarie :-) .. Jeg bor i Næstved :-) og prisen for den lille er 600kr men ved hurtig handel 400kr plus evt terrarie

hvor meget bliver det med tarium

Anmeld

28. maj 2012

Lusi

DKTiha skriver:

den lille er den med mest mørk i sig

og den store, ja det den der spreder sig godt ud på det varme lagen

Åååh den første af dem, ligner bare min første agame på en prik.. Jeg saaavner hende

Anmeld

28. maj 2012

DKTiha

Lykke86 skriver:

Åååh den første af dem, ligner bare min første agame på en prik.. Jeg saaavner hende

Årh

Anmeld

28. maj 2012

DKTiha

Ditte-3 skriver:

hvor meget bliver det med tarium

Kæresten skal lige finde ud af hvor stort det kan blive med det træ osv vi har tilbage også kan jeg li finde ud af det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.