Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu får I lige de billeder fra den liste jeg har lavet for laaaang tid siden over de lækreste mænd i MIN verden Og yeah Johnny er der TO gange fordi det er DÆLME unfair at jeg ikke har en kopi af ham Og fordi han er så lækker at hans lækkerhed BURDE være delt op i to
Og jeg ved også godt at Adam Levine er sanger MEN han er så hot/fræk/sexet/ååååårh jeg dåner at han burde være på alle lister... Thihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: BLÆREMÅÅÅS! Ej det er ok Thihi
BLÆREMÅÅÅS! Ej det er ok Thihi
mega blærremås.. kan jeg sagtens.. når nu min profil er rimelig anonym.. gg.. der er få herinde der kender mig hvirkeligt.. og de er ikke jomfruer.. GG..
Nettemor skriver: Nu er han jo godt nok død.. Meeen han var nu dejlig at se på Heath Ledger
Nu er han jo godt nok død.. Meeen han var nu dejlig at se på
Heath Ledger
Uh ja, han var godt nok en lækkermås.
Ellers er der da flere gode bud på listen. Orlando Bloom... HAPS!
ønskebarn74 skriver: mega blærremås.. kan jeg sagtens.. når nu min profil er rimelig anonym.. gg.. der er få herinde der kender mig hvirkeligt.. og de er ikke jomfruer.. GG..
Hahaha fedt mand You GO girl !
Strawberry skriver: Jeg synes personligt at Vin Diesel er én af de lækreste skuespillere
Jeg synes personligt at Vin Diesel er én af de lækreste skuespillere
Ja, jeg maa indroemme at jeg har noget for Hugh Jackman
Muhmi skriver: Jeps jeg keder mig lidt HVEM synes DU er den lækreste mandlige skuespiller? Kom med jeres svar piger, det er da meget hyggeligt
Jeps jeg keder mig lidt
HVEM synes DU er den lækreste mandlige skuespiller?
Kom med jeres svar piger, det er da meget hyggeligt
Heath Ledger og John Travolta
3rollinger skriver: Ja, jeg maa indroemme at jeg har noget for Hugh Jackman
Årh han er nu heller ikke ringe
Han er jo for lækker som wolverine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128