Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: men ingen af dem mere lækre end min sexede mand.. Intense blå øjne, vaskebræt.. og.. hans lækre faste muskoløse røv... mmmm.. haps.. min egen sexgud..
men ingen af dem mere lækre end min sexede mand.. Intense blå øjne, vaskebræt.. og.. hans lækre faste muskoløse røv... mmmm..
haps.. min egen sexgud..
Iiiiiiih som du skal blære dig Min mand er nu også meget lækker... Men ja, hvis Johnny Depp sagde han bare måtte have mig, ja så var jeg da sprunget til... Altså, bare for en nat ikke
Det har Anders også sagt at det SKULLE jeg gøre hvis chancen bød sig hahaha... Så kunne han nemlig sige at han kone havde været i seng med Johnny Depp
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Iiiiiiih som du skal blære dig Min mand er nu også meget lækker... Men ja, hvis Johnny Depp sagde han bare måtte have mig, ja så var jeg da sprunget til... Altså, bare for en nat ikke Det har Anders også sagt at det SKULLE jeg gøre hvis chancen bød sig hahaha... Så kunne han nemlig sige at han kone havde været i seng med Johnny Depp
det kan du tro jeg skal... elsker den mand for vildt!!!
og han viste inat at han fortjener titlen..
får ikke noget de næste mange uger.. skal jo ruge æg.. så han mente lige jeg fortjente lidt ekstra opmærksomhed..
vi er nogle gamle horny mennesker.. GG.. HiHi..
og kan kun følge dig med de lækre stjerner..
Har valgt en der ikke er på listen - Jason Statham
Jeg synes personligt at Vin Diesel er én af de lækreste skuespillere
Fenja09 skriver: Har valgt en der ikke er på listen - Jason Statham
mmmmmm.. ja en rigtig mand!!! haps...
ønskebarn74 skriver: mmmmmm.. ja en rigtig mand!!! haps...
Jep - han er nemlig mums
Muhmi skriver: Jeps jeg keder mig lidt HVEM synes DU er den lækreste mandlige skuespiller? Kom med jeres svar piger, det er da meget hyggeligt
Jeps jeg keder mig lidt
HVEM synes DU er den lækreste mandlige skuespiller?
Kom med jeres svar piger, det er da meget hyggeligt
Jeg har stemt Brad Pitt og Tom Cruise
hvad med ham her..
Jeffrey Dean Morgan
ønskebarn74 skriver: hvad med ham her.. Jeffrey Dean Morgan
Så er jeg jo MEGET mere til hans endnu mere lækre lookalike Robert Downey Jr.
det kan du tro jeg skal... elsker den mand for vildt!!! og han viste inat at han fortjener titlen.. får ikke noget de næste mange uger.. skal jo ruge æg.. så han mente lige jeg fortjente lidt ekstra opmærksomhed.. vi er nogle gamle horny mennesker.. GG.. HiHi.. og kan kun følge dig med de lækre stjerner..
BLÆREMÅÅÅS! Ej det er ok Thihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128