Min bedste veninde mistede igår sin lille dreng. Hun var netop gået ind i uge 34
Hun havde ikke mærket liv siden torsdag aften og var nervøs, så hende og kæresten tog på hospitalet igår middag for at blive tjekket og her gik deres værste mareridt i opfyldelse. Han var død!
Hun skal sættes igang her til morgen kl. 9 
Det er så uretfærdigt! Det var deres største ønske!
Jeg vil rigtig gerne gøre noget for hende, noget ekstra som hjælper dem, men jeg ved virkelig ikke hvad det skulle være. Min anden veninde som har oplevet det samme, foreslog at jeg samlede penge sammen hos venner og veninder, som et tilskud til begravelsen, da det er virkelig dyrt, selvom man får tilskud fra staten. De ved dog ikke hvad de vil endnu...
Mit spørgsmål til jer er, om I har nogle ideer til noget jeg kan gøre for dem. (Vi bor i hver vores ende af landet). Til jer der har været igennem det samme eller kender nogle der har, hvad ville I have ønsket, at jeres bedste veninde gjorde for jer??
Tak for din opmærksomhed
Jeg/vi mistede for 4 uger siden, hvor jeg var i uge 19 ! .. :'/
Det som vi var glade for at folk gjorde var, at de viste at de var der og de snakkede med os ,.
Vi havde meget brug for at folk var omkring os ! ..
- Du kan hjælpe dem, med at få pakket baby ting væk, (hvis de er begyndt at have det til at stå fremme) ..
- Altid vise overfor hende at du er der, og du KUN er en sms/opkald væk og du vil lyt til hende, selvom det er det samme hun sir.
- Med hensyn til en gave, synes jeg det skal være noget, hvor det kun er de to samme, og hvor kommer ud af huset, ( man lukker sig hurtig inde) ..
Vi fik et gavekort til fuld boddy massage, det var vi rigtig glad for !
Omkring begravelse fik vi 8300 kr, og det gør alle sam hvor den afdøde ikke er 18 år.
Jeg håber Virkelig de får gjort som de gerne vil, men hensyn til begravelse og ikke tænker på hva andre folk tænker !! ..
Du spørger bare om det du vil, hvis der er noget,, Snakker gerne åben om mit/vores tab
Gerne her eller privat ! ..