Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kvinde84 skriver: Ville gerne sende dig masser af vestøv, men er bange for at jeg har brugt det hele på mig selv. Ved heller ikke om mit er særligt effektivt, da baby stadig ikke er dukket op her Håber dog ikke du kommer til at vente alt for længe Held og lykke når du endelig går i fødsel
Ville gerne sende dig masser af vestøv, men er bange for at jeg har brugt det hele på mig selv. Ved heller ikke om mit er særligt effektivt, da baby stadig ikke er dukket op her Håber dog ikke du kommer til at vente alt for længe Held og lykke når du endelig går i fødsel
Ej altså, skal vi ikke aftale at dele
Men pøj pøj også til dig, og jeg vil nu gerne gi' dig lidt støv alligevel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ma-lu skriver: Ja det ik helt skidt Jeg SMS'er dig hvis der 'fare på færde'
Ja det ik helt skidt
Jeg SMS'er dig hvis der 'fare på færde'
babymus77 skriver: Han skal bare komme ud den lille smuksak;-)) uhhhhhh blir spændende;-)
Han skal bare komme ud den lille smuksak;-)) uhhhhhh blir spændende;-)
Ja sgu
kender det... træls at bestille en pakke og så kommer den bare ikke den dag man regnede med
Ma-lu skriver: Bebser han gider altså ikke ud Eller... Han har jo resten a dig til at 'tage benene på nakken' og komme ud til mig. men ingen tegn på det.!! Jeg var til JM i onsdags, og hun skød ham til 4000 gr, så han er fin stor Sikke med utålmodighed jeg har, DAGEN ER IDAG, og så ik om flere dage men det går jo nok, jeg kan bare snart ik vente mere Kan i alle ha en dejlig dag, og god weekend
Bebser han gider altså ikke ud
Eller... Han har jo resten a dig til at 'tage benene på nakken' og komme ud til mig. men ingen tegn på det.!!
Jeg var til JM i onsdags, og hun skød ham til 4000 gr, så han er fin stor
Sikke med utålmodighed jeg har, DAGEN ER IDAG, og så ik om flere dage men det går jo nok, jeg kan bare snart ik vente mere
Kan i alle ha en dejlig dag, og god weekend
kom så ud til din mor lille skrupsak..
Eliza skriver: kender det... træls at bestille en pakke og så kommer den bare ikke den dag man regnede med
HAHA, så godt sagt
ønskebarn74 skriver: kom så ud til din mor lille skrupsak..
Jaa, ik så stædig allerede fra begyndelsen
Ma-lu skriver: Tak.!! Men jeg orker det bare snart ik, føder som elefanter og BKL.. Av alle steder
Tak.!!
Men jeg orker det bare snart ik, føder som elefanter og BKL.. Av alle steder
Åh kan jeg godt forstå! Men håber snart det er tid!
MortilCilas skriver: Åh kan jeg godt forstå! Men håber snart det er tid!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128