Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MortilCilas skriver: Nyd det, nyd det, nyd det! Den sidste tid er fantastisk, selvom den er svær at nyde VE-støv sendes!
Nyd det, nyd det, nyd det! Den sidste tid er fantastisk, selvom den er svær at nyde
VE-støv sendes!
Tak.!!
Men jeg orker det bare snart ik, føder som elefanter og BKL.. Av alle steder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Vestøv i din retning til snar fødsel
Vestøv i din retning til snar fødsel
Tak, det er hermed modtaget
Muhmi skriver: Kom så uuuud bebsi, mor venter på diiig
Kom så uuuud bebsi, mor venter på diiig
Jaaa, og mor har virkelig ventet længe
Joyce1986 skriver: Sender en masse vestøv afsted herfra Håber ikke du skal gå for længe over. Men det er en rigtig øv følelse at sidde på sin terminsdato og baby ikke er kommet .. Men ventetiden er det hele værd
Sender en masse vestøv afsted herfra Håber ikke du skal gå for længe over. Men det er en rigtig øv følelse at sidde på sin terminsdato og baby ikke er kommet .. Men ventetiden er det hele værd
Tak skal du ha,
Lige pt er ventetiden unødvendig HAHA
Ma-lu skriver: Så kommer han aldrig, for jeg venter ham hvert sekundt hehe..! Kald mig pigen uden tålmodighed., og har heller aldrig haft
Så kommer han aldrig, for jeg venter ham hvert sekundt hehe..!
Kald mig pigen uden tålmodighed., og har heller aldrig haft
hehe. jeg kender det selv ALT for godt
Ma-lu skriver: Tak smukke... Hermed modtaget, men vi 2 der skal fange signalet Lover du får tilbage Vi sidder nu ret mange mennesker og bare venter på ham, ras er på vagt, men håber sådan på en opringning så han kan komme hjem og føde
Tak smukke... Hermed modtaget, men vi 2 der skal fange signalet
Lover du får tilbage
Vi sidder nu ret mange mennesker og bare venter på ham, ras er på vagt, men håber sådan på en opringning så han kan komme hjem og føde
Ville gerne sende dig masser af vestøv, men er bange for at jeg har brugt det hele på mig selv. Ved heller ikke om mit er særligt effektivt, da baby stadig ikke er dukket op her Håber dog ikke du kommer til at vente alt for længe Held og lykke når du endelig går i fødsel
babymus77 skriver: Heyyy smuksak;-) Jeg fulgte dit råd på SMS, med vandkande i have;-) Skønt.... Nå Oki troede Ras var hjemme :-) Håber han snart kommer ud til jer;-) Knuser
Heyyy smuksak;-) Jeg fulgte dit råd på SMS, med vandkande i have;-) Skønt.... Nå Oki troede Ras var hjemme :-) Håber han snart kommer ud til jer;-) Knuser
Ja det ik helt skidt
Jeg SMS'er dig hvis der 'fare på færde'
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128