Termin Idag, men.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

sofiell89

Overstået, sidder nu og venter spændt

Krydser for at  der sker noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Ma-lu

sofiell89 skriver:

Krydser for at  der sker noget

Tak , og nu maler jeg plankeværk i haven.. Fortryder da helt sikkert at jeg gik igang.!! 

Anmeld

29. maj 2012

Majbrit

Nu blev jeg bare nysgerrig - venter I stadig sammen med mig? Eller er det nu kun mig der går med fodbolden på maven stadig?

PS - tirsdag blev virkelig min dag, vejret er bare SÅ tilpas her i Viborg Skøøøøønt!

Anmeld

29. maj 2012

Guldimaven

Majbrit skriver:

Nu blev jeg bare nysgerrig - venter I stadig sammen med mig? Eller er det nu kun mig der går med fodbolden på maven stadig?

PS - tirsdag blev virkelig min dag, vejret er bare SÅ tilpas her i Viborg Skøøøøønt!

Nej, jeg venter også!! Har termin imorgen, og intet er sket..

Anmeld

29. maj 2012

Majbrit

Guldimaven skriver:

Nej, jeg venter også!! Har termin imorgen, og intet er sket..

Åh, hvad er det for nogle efternølere vi har valgt at få??! Glæder mig sådan når man læser og ser billeder af alle de andre guldklumper her i maj

Anmeld

29. maj 2012

Guldimaven

Majbrit skriver:

Åh, hvad er det for nogle efternølere vi har valgt at få??! Glæder mig sådan når man læser og ser billeder af alle de andre guldklumper her i maj

Jaaah, også jeg!! Kan slet ikke forstille mig, der ligger sådan en lille guldklump i min mave! Vi skal altså snart til at føde, ellers kan vi jo ikke være med i den her gruppe mere..

Anmeld

29. maj 2012

Majbrit

Guldimaven skriver:

Jaaah, også jeg!! Kan slet ikke forstille mig, der ligger sådan en lille guldklump i min mave! Vi skal altså snart til at føde, ellers kan vi jo ikke være med i den her gruppe mere..

Nej, det er svært at forstå de ligger derinde og er fine og "færdigbagt"

Jeg har også tænkt på at de er faretruende tæt på at blive juni-børn, men jeg håber altså vi kan blive i maj-grupppen alligevel - for det vil jeg aller mest med alle de andre søde mødre her

Anmeld

29. maj 2012

Guldimaven

Majbrit skriver:

Nej, det er svært at forstå de ligger derinde og er fine og "færdigbagt"

Jeg har også tænkt på at de er faretruende tæt på at blive juni-børn, men jeg håber altså vi kan blive i maj-grupppen alligevel - for det vil jeg aller mest med alle de andre søde mødre her

Ja, jeg kan slet ikke forstå det!

Det håber jeg virkelig også!!! Ellers tror jeg godt vi må være med alligevel!

Anmeld

29. maj 2012

Majbrit

Guldimaven skriver:

Ja, jeg kan slet ikke forstå det!

Det håber jeg virkelig også!!! Ellers tror jeg godt vi må være med alligevel!

Det tror jeg nemlig også vi må

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.