Termin Idag, men.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.657 visninger
28 svar
0 synes godt om
26. maj 2012

Ma-lu

Bebser han gider altså ikke ud 

Eller... Han har jo resten a dig til at 'tage benene på nakken' og komme ud til mig. men ingen tegn på det.!!

Jeg var til JM i onsdags, og hun skød ham til 4000 gr, så han er fin stor

Sikke med utålmodighed jeg har, DAGEN ER IDAG, og så ik om flere dage men det går jo nok, jeg kan bare snart ik vente mere 

Kan i alle ha en dejlig dag, og god weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Monis

Krydser fingre for, at der snart sker noget

Glæd dig

Anmeld

26. maj 2012

Majbrit

Ma-lu skriver:

Bebser han gider altså ikke ud 

Eller... Han har jo resten a dig til at 'tage benene på nakken' og komme ud til mig. men ingen tegn på det.!!

Jeg var til JM i onsdags, og hun skød ham til 4000 gr, så han er fin stor

Sikke med utålmodighed jeg har, DAGEN ER IDAG, og så ik om flere dage men det går jo nok, jeg kan bare snart ik vente mere 

Kan i alle ha en dejlig dag, og god weekend

Jeg har også termin i dag, men jeg tror desværre ikke hun har tænkt sig at det skal være nu her. Der er bom stille!

Så nu har jeg fordrevet morgenen med at være i fitness-center og resten af dagen går med at gemme mig for solen

Varmen slår mig helt ud, havde det ikke været for den, kunne jeg godt gå og være gravid i et par uger endnu (håber dog ikke det bliver sådan) - så tirsdag... That's my day, for der vender temperaturerne Man er skisme lidt et skarn sådan at gå og ønske varmen væk, for normalt nyder jeg det i fulde drag!

Nå håber det går i gang ved os begge inden længe!! Ja tak

Anmeld

26. maj 2012

Guldimaven

Ve-støv afsted til jer piger!

Anmeld

26. maj 2012

Ma-lu

Monis skriver:

Glæd dig

Ihj TAAK. <3

Anmeld

26. maj 2012

Ma-lu

Monis skriver:

Glæd dig

Ihj TAAK. <3

Anmeld

26. maj 2012

Ma-lu

Majbrit skriver:

Jeg har også termin i dag, men jeg tror desværre ikke hun har tænkt sig at det skal være nu her. Der er bom stille!

Så nu har jeg fordrevet morgenen med at være i fitness-center og resten af dagen går med at gemme mig for solen

Varmen slår mig helt ud, havde det ikke været for den, kunne jeg godt gå og være gravid i et par uger endnu (håber dog ikke det bliver sådan) - så tirsdag... That's my day, for der vender temperaturerne Man er skisme lidt et skarn sådan at gå og ønske varmen væk, for normalt nyder jeg det i fulde drag!

Nå håber det går i gang ved os begge inden længe!! Ja tak

Ejjj så skal du også a lidt ve støv  

Fitness, hold da op man, jeg ville være omkommet allerede på p-pladsen :i 

Her er heller Intat at mærke, lidt plukveer, men de plejer jo at være her

Pøj pøj

Anmeld

26. maj 2012

Ma-lu

Guldimaven skriver:

Ve-støv afsted til jer piger!

Tak

Anmeld

26. maj 2012

sofiell89

Sender en stor bunke ve-støv afsted til alle der endnu ikke har født

Ps. hørte en skrøne, om at det hjalp at have sex med manden, hvor han kom oppe i kvinden. Sæden skulle sætte gang i noget deroppe. Det er værd at prøve - hos mig gik der knap 24 timer fra sex til første Ve, men havde murren i maven hele dagen optil

Anmeld

27. maj 2012

Ma-lu

sofiell89 skriver:

Sender en stor bunke ve-støv afsted til alle der endnu ikke har født

Ps. hørte en skrøne, om at det hjalp at have sex med manden, hvor han kom oppe i kvinden. Sæden skulle sætte gang i noget deroppe. Det er værd at prøve - hos mig gik der knap 24 timer fra sex til første Ve, men havde murren i maven hele dagen optil

Tak skal du ha

Seeeex, har hørt det, og også hørt at det kun passer hvis man får det i 'tonsvis' - sex og mig har ik været gode venner læænge, meeen.. MÅSKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.