Smuk gammel børneseng - kuppris

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
15. juni 2012

Lunae

kitra skriver:

må man spørge hvorfor du ikke selv laver den til en pige seng? kunne se du søgte noget lign i et andet indlæg.

Ja self jeg vil gerne have en kiliseng - ved ikke hvorfor, men jeg har forelsket mig i netop den model!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

kitra

Lunae skriver:

Ja self jeg vil gerne have en kiliseng - ved ikke hvorfor, men jeg har forelsket mig i netop den model!

ja okay.  man er vel altid lidt nysgerrig  men held og lykke med det.

Anmeld

16. juni 2012

Lunae

kitra skriver:

ja okay.  man er vel altid lidt nysgerrig  men held og lykke med det.

Mange tak det kan også være at jeg ender med selv at sætte den i stand og bruge den - nu må vi se hvad pengepungen siger

Anmeld

16. juni 2012

kitra

Lunae skriver:

Mange tak det kan også være at jeg ender med selv at sætte den i stand og bruge den - nu må vi se hvad pengepungen siger

det er jo også det jeg tænkte på der var da sparet en del, og man kan jo som regel godt bruge pengene alligevel man finder jo altid på noget de har brug for de kære små, hvis ikke os selv 

Anmeld

16. juni 2012

Lunae

kitra skriver:

det er jo også det jeg tænkte på der var da sparet en del, og man kan jo som regel godt bruge pengene alligevel man finder jo altid på noget de har brug for de kære små, hvis ikke os selv 

Det er jo det! Dog håber jeg på at få den solgt, for det ville være nemmere bare at købe en ny

Anmeld

24. juni 2012

Lunae

5. juli 2012

Lunae

28. juli 2012

Lunae

1. august 2012

Lunae

30. august 2012

Lunae

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.