Smuk gammel børneseng - kuppris

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. juni 2012

kitra

Lunae skriver:

Super sød børneseng sælges. Farven er blå, men man kan jo male den til hvad man ønsker

Det er en gammel udtræksseng, som vokser med barnet. Den minder lidt om en rigtig lilleperseng.

Giv et BUD!

Skal afhentes i Tranbjerg ved Aarhus

hej hvad tænker du prislejet skal ligge i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

SS82

Øv havde den ikke stået i kylland havde jeg købt den med det samme :0( 

Anmeld

14. juni 2012

Lunae

kitra skriver:

hej hvad tænker du prislejet skal ligge i?

Jeg er åben for bud

Anmeld

14. juni 2012

Lunae

Slott skriver:

Øv havde den ikke stået i kylland havde jeg købt den med det samme :0( 

Ja øv, der er en smule langt

Anmeld

14. juni 2012

kitra

Lunae skriver:

Jeg er åben for bud

kan du ikke skyde først jeg aner ikke hvad sådan en skal koste. den junior seng vi har til den er noget lign og den købte vi i en genbrugsbutik til 180 kr men du forventer jo nok noget mere

Anmeld

14. juni 2012

kitra

kitra skriver:

kan du ikke skyde først jeg aner ikke hvad sådan en skal koste. den junior seng vi har til den er noget lign og den købte vi i en genbrugsbutik til 180 kr men du forventer jo nok noget mere

der skulle stå til den store 

Anmeld

14. juni 2012

Lunae

kitra skriver:

ja 180 kr er nok lige det mindste! Har set at de bliver solgt fra 1000 kr på andre sider, men jeg skal bare af med den, så 700 kr tænker jeg ville være fint men du er velkommen til at give et bud, hvis du synes at det er for meget!

Anmeld

15. juni 2012

kitra

Lunae skriver:

ja 180 kr er nok lige det mindste! Har set at de bliver solgt fra 1000 kr på andre sider, men jeg skal bare af med den, så 700 kr tænker jeg ville være fint men du er velkommen til at give et bud, hvis du synes at det er for meget!

jeg tror jeg siger nej tak, pengene er meget små i tiden og der skal jo ligges lidt arbejde og penge i den da jeg kun har piger. held og lykke med salget

Anmeld

15. juni 2012

Lunae

kitra skriver:

jeg tror jeg siger nej tak, pengene er meget små i tiden og der skal jo ligges lidt arbejde og penge i den da jeg kun har piger. held og lykke med salget

Du er velkommen til at komme med et bud! Den står bare og fylder på loftet

Anmeld

15. juni 2012

kitra

Lunae skriver:

Du er velkommen til at komme med et bud! Den står bare og fylder på loftet

må man spørge hvorfor du ikke selv laver den til en pige seng? kunne se du søgte noget lign i et andet indlæg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.