En lille bandit. (3D billede.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

Annana89 skriver:

Ja det er næsten "Lidt for heldigt"! Da vi var til 3 D gad lilelmanden da kun og sove! Det "vildeste" vi så var at han blinkede 2 gange!

Det er virkelig et super billed! hehe det kan i bruge til konfirmationen hvis han skal det

Hehe.. Ja, det er rigtigt! Og han gjorde det faktisk som det første, så det var næsten lige meget med resten af scanningen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Annana89

Tilmeldt skriver:

Hehe.. Ja, det er rigtigt! Og han gjorde det faktisk som det første, så det var næsten lige meget med resten af scanningen..

ahh hvor skønt

Vi "kæmpede" med vores en hel halv time før han gad vende sig lidt. Scanneren var også lige ved at opgive!

Anmeld

25. maj 2012

Muhmi

Tilmeldt skriver:

Da jeg var gravid med Lisa, havde vi bestilt en 3D scanning, men det ville pigebarnet ikke være med til, så vi kørte forgæves 5 gange i alt.. FEM!!! Så vi fik aldrig oplevelsen af at se hende, indefra. Men det skal jeg da lige love for vi fik, med Lillebror. 

Hvis ik vi har fået grå hår af Lisa, så får vi det da helt sikkert med Lillebror!

ViiiiiiiiiiiiiDunderligt billede!! Nuuurh  En rigtig lille bølle

Anmeld

25. maj 2012

Muhmi skriver:

ViiiiiiiiiiiiiDunderligt billede!! Nuuurh  En rigtig lille bølle

Meega meget bølle bandit!!!

Anmeld

25. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Genialt!! Vh stine

Anmeld

25. maj 2012

HeidiØ

Tilmeldt skriver:

Da jeg var gravid med Lisa, havde vi bestilt en 3D scanning, men det ville pigebarnet ikke være med til, så vi kørte forgæves 5 gange i alt.. FEM!!! Så vi fik aldrig oplevelsen af at se hende, indefra. Men det skal jeg da lige love for vi fik, med Lillebror. 

Hvis ik vi har fået grå hår af Lisa, så får vi det da helt sikkert med Lillebror!

Ej, hvor er det et fedt billede. Hihi, bandit allerede!

Anmeld

25. maj 2012

B&J

hihihihihi sikke en lille bandit du har inde i maven hvor er han dog bare for dejlig

Anmeld

26. maj 2012

KakaoDrik

Jeg elsker det billede 

Anmeld

26. maj 2012

Isaac's mor

Ej et godt billede en rigtig lille frækkert hihi!

Anmeld

26. maj 2012

ønskebørn74

Tilmeldt skriver:

hold nu op en lille fræksak...  smelte smelte..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.