Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Da jeg var gravid med Lisa, havde vi bestilt en 3D scanning, men det ville pigebarnet ikke være med til, så vi kørte forgæves 5 gange i alt.. FEM!!! Så vi fik aldrig oplevelsen af at se hende, indefra. Men det skal jeg da lige love for vi fik, med Lillebror.
Hvis ik vi har fået grå hår af Lisa, så får vi det da helt sikkert med Lillebror!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hehe orh hvor er det bare et skønt billede
Hjerteligt tillykke..
I får hænderne fulde
Hehe fantastisk billed!
Hold da op et godt bbilled!! det er virkelig et heldigt "shoot" i har fået der!
Han er da helt sikkert ikke genert
Annana89 skriver: Hold da op et godt bbilled!! det er virkelig et heldigt "shoot" i har fået der! Han er da helt sikkert ikke genert
Hi hi ja.. Jordmoderen var også meget berejstret! Totalt udstillingsbillede!
Hi hi det er jo ikke mindre end fantastisk det billede, sikke en fræk en I har jer i vente der ;-)
Tilmeldt skriver: Hi hi ja.. Jordmoderen var også meget berejstret! Totalt udstillingsbillede!
Ja det er næsten "Lidt for heldigt"! Da vi var til 3 D gad lilelmanden da kun og sove! Det "vildeste" vi så var at han blinkede 2 gange!
Det er virkelig et super billed! hehe det kan i bruge til konfirmationen hvis han skal det
Jah, vi har også vores bekymringer!Vi har i forvejen Lisa, der er en pige med ild i måsen, og som kravler på væggene hele dagen!!
Tilmeldt skriver: Jah, vi har også vores bekymringer!Vi har i forvejen Lisa, der er en pige med ild i måsen, og som kravler på væggene hele dagen!!
Haha jamen så kan I jo begynde at forberede jer
Det er det bedste billede jeg har set af 3D Ville ønke jer held og lykke allrede nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128