Ts hvor ?hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

Muhmi

Louise17 skriver:

Hej piger!

Efter SA i uge 8 den 19/4 er jeg skisme lidt i tvivl om hvor langt jeg er.. Havde ca ægløsning d.12 så er omkring 3+6 idag. Men æhh testede meget svagt positiv 3+2 men er det ikke lidt vildt, kunne det ikke så være at jeg er bare lidt længere henne ? 

Er død hammerende nervøs og vil gerne scannes i uge 6 eller 7. Bare hurtigst mulig er bare så bange, og vil bare gerne have graviditeten bekræftet. Ved godt at der ikke r 110% mulighed for at se hjerteblink i uge 6 men ønsker sådan at bare få det bekræftet.

Bor i Esbjerg og synes at 800 er for meget for en tidlig scanning. 

Så ved i hvor der lægger en billig en  ??

Kram!

Jeg havde en MA to uger før Silas satte sig fast og jeg blev tilbudt en tryghedscanning der viste at det VAR en ny graviditet... Jeg bad simpelthen lægen om at give mig en henvisning til tryghedsscanning og det fik jeg... Han var nu også noget forbløffet over at jeg to uger efter stod der igen og sagde "Vupti, så er den der vidst igen"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

DreamChild

Louise17 skriver:

Min hcg faldt på 2 uger fra 5004 - 2 . Og derefter tog jeg æltest og fra den 2/5 de blev først positive den 12. Så er 110%sikker på det er en ny graviditet..

Hvor er det dejligt at høre. Ville også bare sikre mig, så du ikke endte med at blive skuffet og ked af det.

Jeg håber de vil give dig en trykedsscanning så tidlig som muligt, så du ikke går rundt og er bekymret.

Og forresten TILLYKKE med graviditeten

Anmeld

25. maj 2012

Helloo

Hvor ligger lille kbh'er  henne a ? 

Ja altså går i spåner hvis jeg ikke får en tidligskanning, pyhh håber at lægen går med det det da!!

Anmeld

25. maj 2012

Helloo

Og dejligt at i gad at svare så hurtig!! Tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.