Ts hvor ?hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.022 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. maj 2012

Helloo

Hej piger!

Efter SA i uge 8 den 19/4 er jeg skisme lidt i tvivl om hvor langt jeg er.. Havde ca ægløsning d.12 så er omkring 3+6 idag. Men æhh testede meget svagt positiv 3+2 men er det ikke lidt vildt, kunne det ikke så være at jeg er bare lidt længere henne ? 

Er død hammerende nervøs og vil gerne scannes i uge 6 eller 7. Bare hurtigst mulig er bare så bange, og vil bare gerne have graviditeten bekræftet. Ved godt at der ikke r 110% mulighed for at se hjerteblink i uge 6 men ønsker sådan at bare få det bekræftet.

Bor i Esbjerg og synes at 800 er for meget for en tidlig scanning. 

Så ved i hvor der lægger en billig en  ??

Kram!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

2babygirls

Louise17 skriver:

Hej piger!

Efter SA i uge 8 den 19/4 er jeg skisme lidt i tvivl om hvor langt jeg er.. Havde ca ægløsning d.12 så er omkring 3+6 idag. Men æhh testede meget svagt positiv 3+2 men er det ikke lidt vildt, kunne det ikke så være at jeg er bare lidt længere henne ? 

Er død hammerende nervøs og vil gerne scannes i uge 6 eller 7. Bare hurtigst mulig er bare så bange, og vil bare gerne have graviditeten bekræftet. Ved godt at der ikke r 110% mulighed for at se hjerteblink i uge 6 men ønsker sådan at bare få det bekræftet.

Kram!

Kører du langt efter en scanning løber det jo også op i brændstof. Men tyskland er møg billige.

Anmeld

25. maj 2012

AnonymMor

Www.scanningsklinikken.dk den ligger i Kolding og koster 400 kr  

Anmeld

25. maj 2012

DreamChild

Det er ikke for at gøre dig ked af det, men hvis du ikke har fået tjekket enten ved blodprøve eller ved en negativ g-test at dit hcg er i 0 igen EFTER aborten, så kan det altså godt være den gamle graviditet der spøger. Og en æl-test kan godt vise positiv med hcg i kroppen.

Der kan gå op til et par måneder før Hcg er ude af kroppen, og man får ikke ægløsning før. Syntes bare at du skulle vide det, hvis du ikke er blevet informeret om det.

Jeg har selv prøvet det, så ved godt hvor meget man ønsker at blive gravid igen efter en abort.

Men håber for dig at den er der

Anmeld

25. maj 2012

Helloo

DreamChild skriver:

Det er ikke for at gøre dig ked af det, men hvis du ikke har fået tjekket enten ved blodprøve eller ved en negativ g-test at dit hcg er i 0 igen EFTER aborten, så kan det altså godt være den gamle graviditet der spøger. Og en æl-test kan godt vise positiv med hcg i kroppen.

Der kan gå op til et par måneder før Hcg er ude af kroppen, og man får ikke ægløsning før. Syntes bare at du skulle vide det, hvis du ikke er blevet informeret om det.

Jeg har selv prøvet det, så ved godt hvor meget man ønsker at blive gravid igen efter en abort.

Men håber for dig at den er der

Min hcg faldt på 2 uger fra 5004 - 2 . Og derefter tog jeg æltest og fra den 2/5 de blev først positive den 12. Så er 110%sikker på det er en ny graviditet..

Anmeld

25. maj 2012

Annana89

Kan du ikke få en af det offentlige med den forhistorie tror jeg altså godt du kan overtale din læge til en henvisning?!

Kan godt forstå dit behov for en TS tror det vil gøre dig mere rolig!

Anmeld

25. maj 2012

Helloo

Annana89 skriver:

Kan du ikke få en af det offentlige med den forhistorie tror jeg altså godt du kan overtale din læge til en henvisning?!

Kan godt forstå dit behov for en TS tror det vil gøre dig mere rolig!

Ved ikke men tager i hvert fald til lægen næste uge, også krydser jeg for at hun sender mig forholdsvis med det samme 

Anmeld

25. maj 2012

Annana89

Louise17 skriver:

Ved ikke men tager i hvert fald til lægen næste uge, også krydser jeg for at hun sender mig forholdsvis med det samme 

Ja start med at prøv hos lægen! Jeg sys de virker til at være ret gode til at henvise en hvis manHart oplevet en abort eller lign. Også selvom det var så tidligt! Håber dinnlæge forstår!

Anmeld

25. maj 2012

MyLove E

Louise17 skriver:

Hej piger!

Kram!

Min læge sendte mig til en tidlig scanning efter en SA .. Så kontakt din læge..

Anmeld

25. maj 2012

FogL

Louise17 skriver:

Hej piger!

Kram!

Vent en eller to uger og gå til Lille kbh'er De er billige! Og søde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.