Hvilke pander og gryder bruger du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg kan også godt lide scanpan jeg har scanpan og rådvad her hjemme. men er faktisk IKKE mærkedyr. jeg har brugt aflagte gamle bulede gryder osv. siden jeg flyttede hjemmefra som 16 årig... Fik de andre i gave, da jeg blev 30 i november

Og det ER altså en fornøjelse at lave mad på i stedet for de gamle bulede bras!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

karina1980

raadvad og jamie oliver/tefal er klart det bedste i mit køkkenskab, har en omgang kløverblad stående og det står og samler støv, for magen til l... skal man lede længe efter, det tåler ihvertfald ikke varme

jeg fylder 29 om 14 dage og der står jamie oliver på listen, håber så bare ikke at han dukker op men et par nye gryder og en alm pande vil være velkommen

Anmeld

25. april 2009

Miamaja

karina1980 skriver:

raadvad og jamie oliver/tefal er klart det bedste i mit køkkenskab, har en omgang kløverblad stående og det står og samler støv, for magen til l... skal man lede længe efter, det tåler ihvertfald ikke varme

jeg fylder 29 om 14 dage og der står jamie oliver på listen, håber så bare ikke at han dukker op men et par nye gryder og en alm pande vil være velkommen

dejligt at hore der er andre 'unge' modre som mig der onsker sig pander

de der raadvad lyder ogsaa alletiders!! det er virkeligt forste gang i mit liv jeg taebker paa pander osv.. mystisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.