Hvilke pander og gryder bruger du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2009

Honningblomst

Jeg onsker mig noget IGEN gourmet pander (de der kobber nogle).. se venligst billede hvilke nogen har I derhjemme? og nogen der har kobber pander og gryder?

Mauviel® Professional Copper Cookware Set

Jeg har to af de der kobber pander...mage til L*** skal man da lede længe efter...fik det af en "kæreste" for et par år siden og nu står de i min kælder...de vejer et ton, alt man laver på den sidder fast...så de røg hurtigt i kælderen, den ene aldrig brugt og nu bruger jeg en super god pande til 50 kr...må indrømme at jeg ikke giver noget som helst for alt det der mærke noget og slet ikke når man ser prisen...
Men kommer du forbi Falster en dag så har jeg to til dig du kan få helt gratis...smiler
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Stumpen

Her er det vist en stor blandede landhandel.. Har ønsket forskellige liter-mål og har derfor lidt rådvad, lidt scanpan, lidt a la føtex...
Går æ så møj op i'et

Anmeld

23. april 2009

Miamaja

Eva skriver:

Dig og dit køkkengrej-griner-
Jeg har noget der virker....det billige og det gode...
Knus Eva..

hehe ja, jeg er en vaerre en

Anmeld

23. april 2009

Miamaja

Eva skriver:

Jeg har to af de der kobber pander...mage til L*** skal man da lede længe efter...fik det af en "kæreste" for et par år siden og nu står de i min kælder...de vejer et ton, alt man laver på den sidder fast...så de røg hurtigt i kælderen, den ene aldrig brugt og nu bruger jeg en super god pande til 50 kr...må indrømme at jeg ikke giver noget som helst for alt det der mærke noget og slet ikke når man ser prisen...
Men kommer du forbi Falster en dag så har jeg to til dig du kan få helt gratis...smiler
Knus Eva..

Ov... hmm de skulle vaere det bedste men har hort de kan braende nemt paa

Anmeld

23. april 2009

Mathilde

Vi bruger scanpan... Vi synes begge det er rigtig lækkert at bruge og en super kvalitet

Anmeld

23. april 2009

fam.4xc

Diana... skriver:

Eva trio den sorte serie kan ikke huske hvad den heder.

Samme her - super lækkert

Anmeld

23. april 2009

Balderson

Jeg tror nok vi har Raavad og Jamie Oliver gryder og pander.. Nu er det ikke mig der laver mad herhjemme, det har jeg min mand til Så alt udstyr til køkkenet er helt klart ham der står for det og køber...

Anmeld

23. april 2009

charlottekri

jeg bruger på skift en Jamie Oliver pande og en pande fra raadvad og resten (til pandekager o.lign.) er kløverblad (fra bilka, tror jeg)

Anmeld

23. april 2009

Plysbjørnen

Jeg har lidt af hvert, to kløverblad gryder, en gryde af ubestemt art. 1 tefal sautepande og en køkkenchef (tror jeg) stegepande. og to små kasseroller af ubestemt art (noget studioline tror jeg)...

Anmeld

23. april 2009

MaleneG

Jeanne skriver:

Uhhhh ja de er bare SÅ gode. En af mine venner er kok, og hele hans køkken er scanpan (og japansk knivværk). Jeg æææælsker at lave hjemme hos ham Selv har jeg rosendal/rosenkrans/rosen.....? Hvad det nu er det hedder. Noget med R. Rørvig?

De hedder rådvad?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.