Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg onsker mig noget IGEN gourmet pander (de der kobber nogle).. se venligst billede hvilke nogen har I derhjemme? og nogen der har kobber pander og gryder?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva skriver:Dig og dit køkkengrej-griner-Jeg har noget der virker....det billige og det gode...Knus Eva..
Eva skriver:Jeg har to af de der kobber pander...mage til L*** skal man da lede længe efter...fik det af en "kæreste" for et par år siden og nu står de i min kælder...de vejer et ton, alt man laver på den sidder fast...så de røg hurtigt i kælderen, den ene aldrig brugt og nu bruger jeg en super god pande til 50 kr...må indrømme at jeg ikke giver noget som helst for alt det der mærke noget og slet ikke når man ser prisen...Men kommer du forbi Falster en dag så har jeg to til dig du kan få helt gratis...smilerKnus Eva..
Diana... skriver:Eva trio den sorte serie kan ikke huske hvad den heder.
Jeanne skriver:Uhhhh ja de er bare SÅ gode. En af mine venner er kok, og hele hans køkken er scanpan (og japansk knivværk). Jeg æææælsker at lave hjemme hos ham Selv har jeg rosendal/rosenkrans/rosen.....? Hvad det nu er det hedder. Noget med R. Rørvig?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128