Syns det er sååååå svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. maj 2012

Anonym trådstarter

Syns bare det er så svært

Der er så mange omkring mig som er gravide og uanset hvor jeg bevæger mig hen er der gravide maver eller små babyer.

Folk skriver om at de får fjernet børn fordi det ikke lige var planlagt og så sidder man her og korser sig(undskyld men det gør jeg altså) Der er nogen som bare har så svært ved at blive gravide og så er der nogen som bare skiller sig af med et foster fordi det ikke lige var planlagt ved godt der kan være mange grunde til en abort men  hvor kan jeg bare  blive såååå  og så  bagefter  over det

Og så sidder vi her og bare IKKE kan blive gravide. Jeg smider snart håndklædet i ringen og opgiver. Blir så ked af det hver gang min mens dukker op. Tænker nå det var så det. Det blev heller ikke denne gang

Det er ikke for at træde nogen over tæerne dette indlæg men syns sgu det er svært.

Og ved godt at folk har sine grunde til at få abort. Men hvor kan jeg dog bare blive  såååå  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Det skal nok lykkedes!

Anmeld

25. maj 2012

DreamChild

Jeg har været hvor du er og det er pisse hårdt, men det skal nok lykkedes for jer.
Hvor længe har i prøvet?

Ville ikke smutte uden at give en

Anmeld

25. maj 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Syns bare det er så svært

Der er så mange omkring mig som er gravide og uanset hvor jeg bevæger mig hen er der gravide maver eller små babyer.

Folk skriver om at de får fjernet børn fordi det ikke lige var planlagt og så sidder man her og korser sig(undskyld men det gør jeg altså) Der er nogen som bare har så svært ved at blive gravide og så er der nogen som bare skiller sig af med et foster fordi det ikke lige var planlagt ved godt der kan være mange grunde til en abort men  hvor kan jeg bare  blive såååå  og så  bagefter  over det

Og så sidder vi her og bare IKKE kan blive gravide. Jeg smider snart håndklædet i ringen og opgiver. Blir så ked af det hver gang min mens dukker op. Tænker nå det var så det. Det blev heller ikke denne gang

Det er ikke for at træde nogen over tæerne dette indlæg men syns sgu det er svært.

Og ved godt at folk har sine grunde til at få abort. Men hvor kan jeg dog bare blive  såååå  

Kan godt følge dig i at det må være svært... Men man kan ikke sammenligne sin egen situation med andres. 

Nogen har fået den gave at de let bliver gravide - andre ikke. Nogen har Haft en dejlig barndom - andre ikke. Nogen har et godt helbred - andre ikke. 

Vi vil altid ønske os mere end det vi har - og det er fint nok, det er fremdriften i vores liv, og det der giver det mening. Men nogen gange må man også tage en pause fra jegten, og huske på alt det man HAR, ellers bliver livet sgu for deprimerende 

Anmeld

25. maj 2012

babymus77

Sender også et kæmpe kram og håber det lykkedes for dig!!!!

Anmeld

25. maj 2012

babymus77

Holbæktrunten skriver:

Kan godt følge dig i at det må være svært... Men man kan ikke sammenligne sin egen situation med andres. 

Nogen har fået den gave at de let bliver gravide - andre ikke. Nogen har Haft en dejlig barndom - andre ikke. Nogen har et godt helbred - andre ikke. 

Vi vil altid ønske os mere end det vi har - og det er fint nok, det er fremdriften i vores liv, og det der giver det mening. Men nogen gange må man også tage en pause fra jegten, og huske på alt det man HAR, ellers bliver livet sgu for deprimerende 

Kunne ikke ha sagt det bedre!!!

Anmeld

25. maj 2012

LouiseRH

Ved ikke hvad jeg skal sige, men et og held og lykke med PB skal du da have

Anmeld

25. maj 2012

Anonym trådstarter

DreamChild skriver:

Jeg har været hvor du er og det er pisse hårdt, men det skal nok lykkedes for jer.
Hvor længe har i prøvet?

Ville ikke smutte uden at give en

siden august sidste år har vi prøvet. Så ved godt det ik er så længe endnu men når man står i det er det længe.

ER blevet tjekket af gyn og der er intet i vejen for at vi ik sku ku blive gravide.

Anmeld

25. maj 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar alle sammen.

Ved godt man en gang imellem er nødt til at se positivt på det det gør vi også. men når ens mens kommer bliver man bare så ked af det. OG den dag ku man bande langt væk.

Men håber en dag det vil lykkes lige nu ser det blot en smule håbløst ud

Anmeld

25. maj 2012

DreamChild

Jeg kan kun give dig ret, men det kan være meget svært at se det positive i det man allerede har, fordi man så brændende ønsker sig denne ene ting, nemlig at blive mor. Og man lægger pludselig mærke til alle dem der får børn, og alle dem som måske slet ikke burde få og så er der dem der bliver gravide ved et uheld. Det er hårdt rent psykisk!

Og ja man får en vis Jaolusi og misundelse, men det er ikke nogen følelser man selv styre og har kontrol over. Og så får man afvide af folk omkring en at man BARE skal tænke på noget andet, og så har man sku lyst til at give dem et gok i nødden for den kommentar, det er altså ikke så nemt.

Puha nu skal jeg da vist falde lidt ned igen. Der kom det hele vist op i mig igen.. 3 års kamp...det er ikke gode minder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.