Kan godt følge dig i at det må være svært... Men man kan ikke sammenligne sin egen situation med andres.
Nogen har fået den gave at de let bliver gravide - andre ikke. Nogen har Haft en dejlig barndom - andre ikke. Nogen har et godt helbred - andre ikke.
Vi vil altid ønske os mere end det vi har - og det er fint nok, det er fremdriften i vores liv, og det der giver det mening. Men nogen gange må man også tage en pause fra jegten, og huske på alt det man HAR, ellers bliver livet sgu for deprimerende 
Jeg kan kun give dig ret, men det kan være meget svært at se det positive i det man allerede har, fordi man så brændende ønsker sig denne ene ting, nemlig at blive mor. Og man lægger pludselig mærke til alle dem der får børn, og alle dem som måske slet ikke burde få og så er der dem der bliver gravide ved et uheld. Det er hårdt rent psykisk!
Og ja man får en vis Jaolusi og misundelse, men det er ikke nogen følelser man selv styre og har kontrol over. Og så får man afvide af folk omkring en at man BARE skal tænke på noget andet, og så har man sku lyst til at give dem et gok i nødden for den kommentar, det er altså ikke så nemt.
Puha nu skal jeg da vist falde lidt ned igen. Der kom det hele vist op i mig igen.. 3 års kamp...det er ikke gode minder
Anmeld