første lægebesøg + ekstra scanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

VNB

ønskebarn74 skriver:

hvor er det bare en skøn update sødeste!!!

tak søde 

og ja det er bare helt vildt dejligt at vide at den har det godt derinde og vokser præcis som den skal  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
VNB skriver:

det kan jeg godt forstå at i har været glade for!  

Jeg ville også ønske at vi kunne blive ved med at få scanninger så hyppigt hele graviditeten... meeeen den går nok ikk med mindre vi vil ruinere os selv på det  (og det vil vi ikk  

også held og lykke til dig! 

Nej det går nok ik at bruge hele sin formue på Scaninger, selvom det er rigtig dejligt at se dem. Det gode er jo heldigvis at de kommer ud på et tidspunkt!  Vh stine

Anmeld

26. maj 2012

L&V

VNB skriver:

ja kroppen er virkelig fantastisk...!

hehe så sidder man her i hormunella land og bliver helt sentimental 

og ja det er da rigtig sjovt at have billeder, så den selv kan se sig selv som 2.5 cm stor engang  

Ja lige præcis ville ønske vi havde fået billeder fra den første og sidste scanning, men det fik vi ik øv Årh ved du hva jeg bliver sentimental daglig og savner og ha hende i maven selv om jeg hedede at være gravid

Anmeld

26. maj 2012

Maja_4000

VNB skriver:

okay jeg tager godt nok også hatten af for at hun kan lade være med at snuse lidt!  

Denne her gang er jeg bare også mega utålmodig.. men det var jeg sjovt nok ikke sidste gang.. det var nok fordi at vi havde bestemt os for at sådan skulle det være  

hehe 3??  vi er nu faktisk ret enige om at 2 børn er helt perfekt for os. så jeg er ret sikker på at der ikke kommer en nr 3...  man skal selvfølgelig aldrig sig aldrig.. meeeeeen - jeg tror det ikk  

hvor mange skal i da have???? 

Det kan jeg godt forstå , det ville jeg også være

Jamen jeg vil gerne have to , men kæresten vil have fem  Dét bliver så ikke med mig ! :b Med mindre det bliver firlinger næste gang

Kender bare mange som har bestemt sig for en 3. selvom de kun skulle have to Hehe

Anmeld

27. maj 2012

Mother-love

VNB skriver:

ja det er virkelig bare så dejligt at vide at alt er helt perfekt med den lille derinde indtil videre 

og billederne af rigtig sjove at have

apropo billeder - hvor er det bare et sødt profil billede af prinsessen!! 

Ja billederne er altid sjove at tage frem igen
Og tak for det. Synes det er et rigtig godt billede

Anmeld

27. maj 2012

VNB

Månsson skriver:

Ja lige præcis ville ønske vi havde fået billeder fra den første og sidste scanning, men det fik vi ik øv Årh ved du hva jeg bliver sentimental daglig og savner og ha hende i maven selv om jeg hedede at være gravid

kan sagtens forstå dig  

jeg har også savnet at have en baby i maven lige siden Viktor kom ud så det er jo skønt at der ligger en derinde igen nu! Men jeg har nu også elsket at være gravid begge gange indtil videre  

i må da bare igang med nr 2 så  

Anmeld

27. maj 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Det kan jeg godt forstå , det ville jeg også være

Jamen jeg vil gerne have to , men kæresten vil have fem  Dét bliver så ikke med mig ! :b Med mindre det bliver firlinger næste gang

Kender bare mange som har bestemt sig for en 3. selvom de kun skulle have to Hehe

hehe arh ja, jeg kan godt huske at du har nævnt før at han vil have 5! craaaazy  

min søster har 4, og de kunne også godt tænke sig nr 5  

jeg ville slet ikke kunne overskue så mange... 

2 er helt perfekt.

og skulle der komme en lille "svupser" (efternøler) engang tager man jo nok gladeligt det med men der bliver ikke planlagt flere ihvertfald 

Anmeld

27. maj 2012

VNB

michelledam skriver:

Ja billederne er altid sjove at tage frem igen
Og tak for det. Synes det er et rigtig godt billede

ja der er rigtig godt at hende hun ser sådan lidt fræk ud - ligesom om hun lige skal til at lave "ballade" 

Anmeld

27. maj 2012

L&V

VNB skriver:

kan sagtens forstå dig  

jeg har også savnet at have en baby i maven lige siden Viktor kom ud så det er jo skønt at der ligger en derinde igen nu! Men jeg har nu også elsket at være gravid begge gange indtil videre  

i må da bare igang med nr 2 så  

He He ja det ku man jo os men vil gerne nyde min lækkermås lidt endnu og gi hende al alene tid lidt endnu

Anmeld

27. maj 2012

VNB

Månsson skriver:

He He ja det ku man jo os men vil gerne nyde min lækkermås lidt endnu og gi hende al alene tid lidt endnu

kan jeg nu godt forstå  

Det er også med at nyde hver enkelt. Og man får jo aldrig så god tid igen, som man har med sit første barn  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.