VNB skriver:
Har idag været til det første graviditets lægebesøg, og har dermed fået den gyldne vandrejournal og alle de andre ting der hører med
Det er bare en stor dag når man får sin vandre journal
Eller det er det ihvertfald for mig
Kan huske at jeg havde samme følelse med Viktor.
Derudover var jeg igår til en ekstra scanning.
Vi var jo til en trygheds scanning tidligere her i Maj, hvor jeg var i 7 uge og der vi så et fint lille foster med blinkende hjerte
men hun havde lidt svært ved at måle den helt præcis den dag, da den var lidt lille, så scannings sygeplejersken tilbød os en ekstra scanning når jeg kom i 9 uge. Og hvem siger nej tak til en ekstra scanning
så igår så jeg igen vores dejlige lille reje - og den var stadigvæk lige så skøn som sidst 
Dens hjerte bankede stadig fint derud af og jeg kunne se at den havde 2 arme og 2 ben som den lystigt lå og spjættede med!
Det er SÅ vildt at tænke på at den allerede ligger derinde og bevæger sig nu! Og det var rigtig rigtig tydeligt at se faktisk. Den bøjede og strakte sine små ben, og den baskede med armene.
sygeplejersken var rigtig god til at vise og forklare, og hun målte den til at være helt perfekt i størrelse iforhold til hvor langt jeg er henne (8+5 igår) så den vokser som den skal 
hun tog 2 billeder af den som jeg fik med hjem.
på det første billede vender den næsen ind mod moderkagen. Man kan se hvordan dens ryg runder, en lille spidse numse, et stort rundt hovede, en tykke mavse og den ene arm og ene ben - fantastisk! især når man tænker på den den kun er 2.5 cm nu her 
på det andet billede ses den forfra. Man kan se hovedet, maven og man kan skimte begge arme og begge ben
og man kan faktisk også se fostersækken som den ligger i (den hvide bue rund om den foroven)
er vidlt imponeret over det gode billeder og rigtig rigtig glad for dem! 
Nå men jeg ville såmend bare lige dele det med jer allesammen - fordi jeg er så super super super glad!!! 
Rigtig god dag til jer alle