Øv, hvor er det hårdt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

Babydream<3

Nessie skriver:

Hmmm, jeg undrede mig også lige.

Ville heller aldrig tilgive min kæreste at presse mig til abort, når det var noget vi havde prøvet på længe (som jeg læser TS' tidligere indlæg)

Ja, jeg har ønsket graviditet, men han har ikke.

Jeg har testet for æl pga min pcos og han har været klar over det hele.

Kan godt forstå det virker forvirrende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Rockertand

Babydream<3 skriver:

Ja, jeg har ønsket graviditet, men han har ikke.

Jeg har testet for æl pga min pcos og han har været klar over det hele.

Kan godt forstå det virker forvirrende.

Ja, det er forvirrende, og det er det sådan set stadigvæk - betyder det, at du har arbejdet på at blive gravid mod hans vilje?

Jeg kan se, at du både har spurgt til kanonkuren, har brugt ÆL-teste og gået til gynækolog og fået medicinsk behandling for at opnå graviditet - men det var stadig ikke planlagt?

Uanset tingenes tilstand synes jeg stadig, at det er synd for dig og håber det bedste.

Anmeld

26. maj 2012

Babydream<3

Rockertand skriver:

Ja, det er forvirrende, og det er det sådan set stadigvæk - betyder det, at du har arbejdet på at blive gravid mod hans vilje?

Jeg kan se, at du både har spurgt til kanonkuren, har brugt ÆL-teste og gået til gynækolog og fået medicinsk behandling for at opnå graviditet - men det var stadig ikke planlagt?

Uanset tingenes tilstand synes jeg stadig, at det er synd for dig og håber det bedste.

Nej har ikke prøvet på det mod hans vilje. Han har været klar over det hele.

Jeg har gået til gynækolog til tjek hver 6 måned grundet min pcos og kun fået metformin.

Kuren og de ting jeg har spurgt til har også noget at gøre med min overvægt da jeg gerne ville ned i vægt inden graviditet.

Æl testene var for at finde ud af om der overhovedet var en æl.

Anmeld

26. maj 2012

Rockertand

Babydream<3 skriver:

Nej har ikke prøvet på det mod hans vilje. Han har været klar over det hele.

Jeg har gået til gynækolog til tjek hver 6 måned grundet min pcos og kun fået metformin.

Kuren og de ting jeg har spurgt til har også noget at gøre med min overvægt da jeg gerne ville ned i vægt inden graviditet.

Æl testene var for at finde ud af om der overhovedet var en æl.

Jeg ved ikke, om jeg overhovedet er blevet klogere....

Hvis man læser dine tidligere indlæg igennem, så er der intet andet end ønske om at blive gravid, om at teste, krydsede fingre, symptomer og håbe, at den er der - du kan godt selv se, at det ser mærkeligt ud, ikke?

Anmeld

26. maj 2012

Babydream<3

Rockertand skriver:

Jeg ved ikke, om jeg overhovedet er blevet klogere....

Hvis man læser dine tidligere indlæg igennem, så er der intet andet end ønske om at blive gravid, om at teste, krydsede fingre, symptomer og håbe, at den er der - du kan godt selv se, at det ser mærkeligt ud, ikke?

Jeg har jo sagt at det er forvirrende. I og med at vi ikke har beskyttet os (hvilket han vidste) og mit store ønske, så ja så håbede jeg da. Men det var ikke planlagt. 

Det her var ikke en tråd om hvordan mit forløb har været eller en forhøring om jeg har løjet for min kæreste. Jeg har nu forklaret mig flere gange, mere kan jeg ikke gøre.

Anmeld

26. maj 2012

Rockertand

Babydream<3 skriver:

Jeg har jo sagt at det er forvirrende. I og med at vi ikke har beskyttet os (hvilket han vidste) og mit store ønske, så ja så håbede jeg da. Men det var ikke planlagt. 

Det her var ikke en tråd om hvordan mit forløb har været eller en forhøring om jeg har løjet for min kæreste. Jeg har nu forklaret mig flere gange, mere kan jeg ikke gøre.

Helt i orden, jeg håber, at både du og han er blevet en erfaring rigere udfra hændelsen og kan komme videre derfra, selvom det gør ondt lige nu.

Anmeld

27. maj 2012

Babydream<3

Rockertand skriver:

Helt i orden, jeg håber, at både du og han er blevet en erfaring rigere udfra hændelsen og kan komme videre derfra, selvom det gør ondt lige nu.

Vi er blevet meget klogere på hinanden og er også kommet frem til enighed, bare noget lort at det her skulle ske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.