positiv mere end 2 uger over tid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

jeg tror faktisk mere og mere på det nu har ikke testet siden, men er oppustet, kan ikke længere passe mine bukser har total ømmer bryster, og har haft det ret længe. tit har jeg halsbrand, og nogen gange har jeg kvalme. jeg bliver forpustet over ingenting (gær jeg ellers ikke normalt)

Er alt dette tegn på at jeg muligvis er gravid??

det der med forpustet over ingenting kommer vidst først senerei graviditeten.. det andet kan godt lyde som en graviditet.. men det kan også være indbildsk(bukserne kan også stramme inden menstation).. håber for dig den er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

det der med forpustet over ingenting kommer vidst først senerei graviditeten.. det andet kan godt lyde som en graviditet.. men det kan også være indbildsk(bukserne kan også stramme inden menstation).. håber for dig den er der

ja ved godt det med bukserne kan stramme inden mens.. men de plejer ikke stramme så meget, at jeg ikke kan passe min cowboybukser jeg håber også den er der.. første gang jeg har haft så ømme bryster (de er altså også vokset en smule) men min sidste mens varede også kun 2½ dag.. hmm

Anmeld

28. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

ja ved godt det med bukserne kan stramme inden mens.. men de plejer ikke stramme så meget, at jeg ikke kan passe min cowboybukser jeg håber også den er der.. første gang jeg har haft så ømme bryster (de er altså også vokset en smule) men min sidste mens varede også kun 2½ dag.. hmm

Tjae.. synes du skal tage til Læge og få taget en blodprøve?  

Så får du da vished. 

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Tjae.. synes du skal tage til Læge og få taget en blodprøve?  

Så får du da vished. 

jaaa det vil jeg også

Anmeld

30. maj 2012

mariehønen

Jeg følger lige med, da jeg er i samme situation som dig.

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

mariehønen skriver:

Jeg følger lige med, da jeg er i samme situation som dig.

helt okay.. hvor langt er du over forventet mens?? jeg skulle have haft min den 13/5, men stadig ingen mens, og heller ingen på vej (så vidt jeg kan mærke)

Anmeld

30. maj 2012

mariehønen

Anonym skriver:

helt okay.. hvor langt er du over forventet mens?? jeg skulle have haft min den 13/5, men stadig ingen mens, og heller ingen på vej (så vidt jeg kan mærke)

min er "kun" 9 dage forsinket - har fra dag 1 været øm i lænd og har haft murren i maven og har haft en enkelt dag med opkastning om morgenen, men det kan jo sagtens være tilfældigt. Ellers ingen tegn, men efterhånden en del negative tests.

Jeg havde ikke regnet med, at der ville ske noget i denne omgang, men jo som tiden går, bliver jeg mere og mere opsat på, at der snart kommer en positiv test (har aldrig oplevet forsinkelse før).

Jeg  for os begge

Har du været ved lægen?

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

mariehønen skriver:

min er "kun" 9 dage forsinket - har fra dag 1 været øm i lænd og har haft murren i maven og har haft en enkelt dag med opkastning om morgenen, men det kan jo sagtens være tilfældigt. Ellers ingen tegn, men efterhånden en del negative tests.

Jeg havde ikke regnet med, at der ville ske noget i denne omgang, men jo som tiden går, bliver jeg mere og mere opsat på, at der snart kommer en positiv test (har aldrig oplevet forsinkelse før).

Jeg  for os begge

Har du været ved lægen?

nej har ikke været ved lægen endnu...

for os begge

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

Stadig ingen mens her.. tester i morgen tidlig

Anmeld

1. juni 2012

MortilElias2010

Tillykke med den positive test 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.