positiv mere end 2 uger over tid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

Anonym trådstarter

her til morgen var den negativ.. forstår det altså ikke helt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Kløver

Ja det har jeg. Efter min søns fødsel blev min cyklus kortere og kortere og lå på 24 dage, afventede mens men den udeblev, og havde testet negativ for æl indtil dag 20, hvor jeg stoppede med at teste. På dag 44 testede jeg positivt, og har i dag en skøn lille pige på 5 uger.
Termin fastsat ud fra fmd og den fra scanning var der 1 mdr i forskel

Måske din æl har rykket sig, og du om lidt kan teste positiv

Anmeld

26. maj 2012

Lullaby

Gik 3 uger over før jeg kunne

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Gik 3 uger over før jeg kunne

havde du så testet negativ indtil da??

Anmeld

26. maj 2012

Lullaby

Anonym skriver:

havde du så testet negativ indtil da??

Yes, alle tests var negative. Dog kunne jeg få en svag streg frem på en. Men manden mente ikke den gjalt. Og det var i starten, resten af de 3 uger var jeg negativ.

Anmeld

26. maj 2012

ElisabethJ

første gang testede jeg klart positiv 1 dag over tid - her anden gang testede jeg negativ 1 dag over tid, meget svag positiv 4 dage over tid, men så endelig klart positiv 8 dage over.

så det er meget forskelligt for hvornår ens krop har produceret tiltrækkelig hcg at det kan måles.

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Yes, alle tests var negative. Dog kunne jeg få en svag streg frem på en. Men manden mente ikke den gjalt. Og det var i starten, resten af de 3 uger var jeg negativ.

lyder godt nok vildt.. håber jeg er gravid stadig ingen tegn på mens. men hold nu op jeg er oppustet, og har tit halsbrand..

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

stadig ingen mens.. men halsbrand og kvalme ja tak pyha

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

jeg tror faktisk mere og mere på det nu har ikke testet siden, men er oppustet, kan ikke længere passe mine bukser har total ømmer bryster, og har haft det ret længe. tit har jeg halsbrand, og nogen gange har jeg kvalme. jeg bliver forpustet over ingenting (gær jeg ellers ikke normalt)

Er alt dette tegn på at jeg muligvis er gravid??

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jeg tror faktisk mere og mere på det nu har ikke testet siden, men er oppustet, kan ikke længere passe mine bukser har total ømmer bryster, og har haft det ret længe. tit har jeg halsbrand, og nogen gange har jeg kvalme. jeg bliver forpustet over ingenting (gær jeg ellers ikke normalt)

Er alt dette tegn på at jeg muligvis er gravid??

andre der har haft det sådan??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.