Gode råd til igangsættelse søges!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

morbibi

Mine3hjertebørn skriver:

Har godt nok 14 dage endnu, og ved godt der ikke sker noget før kroppen alligevel er klar, men for pokker hvor ville jeg gerne snart have det overstået. 

Jeg har så ange smerter i min ryg, bækken og hofter. Om natten knækker og knager det i mit bækken og hofter g jeg kan næsten ikke vende mig. 

Det er så stor en belastning for mig, at jeg ha svært ved at være der for minevto guldklumper, da jeg næsten ikke kan gå og fungerer.

Så for det første kunne det være lidt sjovt at høre hvad folk har af erfaringer og hvad man har læst rund omkring ;-)

Jeg vil helt sikkert forsøge med hindeløsning hos JM på tirsdag og så bestille tid hos en zoneterapeaut. 

Jeg er gået 14 dage over tid og fået lavet 3 hindeløsninger uden held. De siger ude på sygehuset, at en masse sex er med til at blødgøre tingene forneden
Mandens sæd indeholder det samme stof, som man bruger i stikpiller og en kvindes orgasme, udløser det samme som man bruger i et ve-drop.
Så sex flere gange DAGLIGT OP TIL TERMIN, SKULLE VÆRE DEN BEDSTE LØSNING
Pøj pøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Tulle28

LR85 skriver:

jeg følger med her, har en uge tilbage og vil bare SÅ gerne have a det går igang a sig selv.

Så håber der kommer nogen gode gamle husmoderråd

Jeg kan huske du har fået KS tidligere - og skal føde på Hvidovre denne gang, ikke? Bliver du sat igang denne gang?

Anmeld

25. maj 2012

LR85

Tulle28 skriver:

Jeg kan huske du har fået KS tidligere - og skal føde på Hvidovre denne gang, ikke? Bliver du sat igang denne gang?

Godt husket. 

Jeg skal prøve a føde selv denne gang. Skal høre hvordan proceduren er når jeg skal til jordemoder på torsdag. 

Men det er vist noget med a de vil prøve a tage vandet (ved ikke om det er den dag eller de venter helt til 41+3)

Og hvis de ikke kan tage vandet, eller fremprovokere fødsel på anden måde, får man kejsersnit. 

Anmeld

25. maj 2012

4kløver

morbibi skriver:

Jeg er gået 14 dage over tid og fået lavet 3 hindeløsninger uden held. De siger ude på sygehuset, at en masse sex er med til at blødgøre tingene forneden
Mandens sæd indeholder det samme stof, som man bruger i stikpiller og en kvindes orgasme, udløser det samme som man bruger i et ve-drop.
Så sex flere gange DAGLIGT OP TIL TERMIN, SKULLE VÆRE DEN BEDSTE LØSNING
Pøj pøj

Så må I ha for lidt sex.

Anmeld

25. maj 2012

Tulle28

LR85 skriver:

Godt husket. 

Jeg skal prøve a føde selv denne gang. Skal høre hvordan proceduren er når jeg skal til jordemoder på torsdag. 

Men det er vist noget med a de vil prøve a tage vandet (ved ikke om det er den dag eller de venter helt til 41+3)

Og hvis de ikke kan tage vandet, eller fremprovokere fødsel på anden måde, får man kejsersnit. 

Jeg er i samme båd som dig, men min egen læge mente at jeg ville blive sat igang allerede uge 38 eller 39 - men vil jo helst at fødslen går igang af sig selv, så det er meget rart at vide at man måske får lov til at gå helt til uge 41... Er så spændt på at høre om din fødsel:-)

Anmeld

25. maj 2012

LR85

Tulle28 skriver:

Jeg er i samme båd som dig, men min egen læge mente at jeg ville blive sat igang allerede uge 38 eller 39 - men vil jo helst at fødslen går igang af sig selv, så det er meget rart at vide at man måske får lov til at gå helt til uge 41... Er så spændt på at høre om din fødsel:-)

men man må jo ikke i den forstand blive sat igang.

Altså, de må jo kun tage vandet (hvis de kan), og ellers er det kejsersnit.

Jeg er spændt på om hun vil gøre noget her dagen før min termin, eller først prøve a tage vandet der 41+3 som er 'sidste chance'

Anmeld

25. maj 2012

Tulle28

LR85 skriver:

men man må jo ikke i den forstand blive sat igang.

Altså, de må jo kun tage vandet (hvis de kan), og ellers er det kejsersnit.

Jeg er spændt på om hun vil gøre noget her dagen før min termin, eller først prøve a tage vandet der 41+3 som er 'sidste chance'

Nej det er også det jeg mener:-) Men tænker også at der er større chance for at det lykkes, hvis man er længere henne end uge 38? Aner det ikke - håber bare det lykkes:-)

Anmeld

25. maj 2012

LR85

Tulle28 skriver:

Nej det er også det jeg mener:-) Men tænker også at der er større chance for at det lykkes, hvis man er længere henne end uge 38? Aner det ikke - håber bare det lykkes:-)

ja, jeg har overvejet a bede hande 'rode rundt'/løsne inder der på torsdag, men jeg er nu alligevel ikke sikker, da jeg har læst a man som førstegangsfødende ofte bare får mnage kraftige, smertefulde plukveer ud af det, som ikke gavner alligevel.

Så måske hellere lade det gå sin naturlige gang?? Men ja jeg ved det ikke, man har jo heller ikke nogen ide om ens livmoderhals allerede nu er udslettet og evt 1-2 cm åben, eller man er fuldstændig lukket og de overhoved ikke kan komme op.

Synes i hvert fald samtalen på torsdag bliver betydningsfuld i forhold til resten a forløbet.

Anmeld

25. maj 2012

Lotus86

Jeg fik foretaget hindeløsning, spiste masser af ananas, lavede en ve-kage, gik lange ture, dyrkede sex, gik i IKEA og gjorde rent, og jeg gik 9 dage over alligevel, så jeg tror absolut ikke på, at der er noget som helst der hjælper, desværre

Anmeld

25. maj 2012

Rikke, Liam & Linus

Som min jordemoder sagde. Elskov, kærtegn, massage, afslapning. Alt hvad der kan frigive endorfiner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.