Gode råd til igangsættelse søges!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.783 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. maj 2012

Mine3hjertebørn

Har godt nok 14 dage endnu, og ved godt der ikke sker noget før kroppen alligevel er klar, men for pokker hvor ville jeg gerne snart have det overstået. 

Jeg har så ange smerter i min ryg, bækken og hofter. Om natten knækker og knager det i mit bækken og hofter g jeg kan næsten ikke vende mig. 

Det er så stor en belastning for mig, at jeg ha svært ved at være der for minevto guldklumper, da jeg næsten ikke kan gå og fungerer.

Så for det første kunne det være lidt sjovt at høre hvad folk har af erfaringer og hvad man har læst rund omkring ;-)

Jeg vil helt sikkert forsøge med hindeløsning hos JM på tirsdag og så bestille tid hos en zoneterapeaut. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

LR85

jeg følger med her, har en uge tilbage og vil bare SÅ gerne have a det går igang a sig selv.

Så håber der kommer nogen gode gamle husmoderråd

Anmeld

25. maj 2012

louisevl

Som du siger, siger man jo der ikke sker noget før kroppen er klar.

Men en dejlig sommer søndag sidste år, var kæresten og jeg ude at gå i Roldskov en time. Gud hvor var det hårdt med den kæmpe mave Men mandag morgen gik mit vand og tirsdag morgen kom knægten til verden Så her tror jeg gåturen lige har givet det sidste skub til at sætte det hele igang. Jeg fødte 39+2

Anmeld

25. maj 2012

LR85

louisevl skriver:

Som du siger, siger man jo der ikke sker noget før kroppen er klar.

Men en dejlig sommer søndag sidste år, var kæresten og jeg ude at gå i Roldskov en time. Gud hvor var det hårdt med den kæmpe mave Men mandag morgen gik mit vand og tirsdag morgen kom knægten til verden Så her tror jeg gåturen lige har givet det sidste skub til at sætte det hele igang. Jeg fødte 39+2

fedt, synes godt om

tak for tip, selvom det godt nok er sværet a gå langt eller i længere tid

Anmeld

25. maj 2012

louisevl

LR85 skriver:

fedt, synes godt om

tak for tip, selvom det godt nok er sværet a gå langt eller i længere tid

Det var da så lidt Tro mig det var også en kamp at gå hele turen, men jeg ville bare gøre næsten hvad som helst, baren knægten kom ud Det er hårdt at være gravid i sådan en varme.....

Anmeld

25. maj 2012

Masig

Jeg ved ikke om de der husmorråd virker, men min plan er når jeg når uge 39 at gå en masse lange ture, dyrke en masse sex, spise stærk mad og nok også lige ordne lidt have hehe.... Og så håbe det sætter gang i noget...

Anmeld

25. maj 2012

LR85

Masig skriver:

Jeg ved ikke om de der husmorråd virker, men min plan er når jeg når uge 39 at gå en masse lange ture, dyrke en masse sex, spise stærk mad og nok også lige ordne lidt have hehe.... Og så håbe det sætter gang i noget...

hahah, ja det er nogen gode planer..

jeg tænker også bare.. det er virkelig også upraktisk a gå en laaaang tur, lave havearbejde eller lign, og så vandet går imens, for så er man jo oftest rigtig træt a kroppen...

Har selv tænkt meget på det, men har bare virkelig fået råd til a holde mig i ro, da man har brug for de kræfter når det først går igang.

Anmeld

25. maj 2012

Masig

LR85 skriver:

hahah, ja det er nogen gode planer..

jeg tænker også bare.. det er virkelig også upraktisk a gå en laaaang tur, lave havearbejde eller lign, og så vandet går imens, for så er man jo oftest rigtig træt a kroppen...

Har selv tænkt meget på det, men har bare virkelig fået råd til a holde mig i ro, da man har brug for de kræfter når det først går igang.

Tja måske, men mon dog det hele går igang lige imens man tilfældigvis sidder og roder i ukrudt.... Jeg mener, som jeg har hørt det, går det hele først igang noget tid efter man har været aktiv og man har derved lige haft mulighed for at slappe lidt af og samle kræfter igen... Men jeg ved det ikke, nu må vi jo se tiden an, kan da håbe det kommer helt af sig selv 

Anmeld

25. maj 2012

Chevro

Mine3hjertebørn skriver:

Har godt nok 14 dage endnu, og ved godt der ikke sker noget før kroppen alligevel er klar, men for pokker hvor ville jeg gerne snart have det overstået. 

Jeg har så ange smerter i min ryg, bækken og hofter. Om natten knækker og knager det i mit bækken og hofter g jeg kan næsten ikke vende mig. 

Det er så stor en belastning for mig, at jeg ha svært ved at være der for minevto guldklumper, da jeg næsten ikke kan gå og fungerer.

Så for det første kunne det være lidt sjovt at høre hvad folk har af erfaringer og hvad man har læst rund omkring ;-)

Jeg vil helt sikkert forsøge med hindeløsning hos JM på tirsdag og så bestille tid hos en zoneterapeaut. 

Tror ikke der er så meget at gøre, har fjorten dage tilbage - og er pt igang med at male hele huset udvendigt! Og der sker intet kravler endda op og ned af stigerne, med bøtter, spande osv.

Så tror ikke kroppen er mulig at manipulere med..

Anmeld

25. maj 2012

-Sigrid-

Mit vand gik 10 minutter efter jeg tænkte "Hun kommer aldrig, jeg skal igangsættes!" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.