Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg synes det vildt sweet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
merethe skriver: Skal Coster udtales som Koster? Ligesom: Hvad Koster denne dåsemajs??? For det er da i mine øre ikke et navn
Skal Coster udtales som Koster?
Ligesom: Hvad Koster denne dåsemajs??? For det er da i mine øre ikke et navn
Kårster ... Så ja lidt ligesom "Hvad koster det" agtigt... Er jeg da rimlig sikker på Jeg synes nu det fedt!
Rsa skriver: Jeg har forelsket mig i drengenavnet Coster... Egentligt et underligt navn, men det klinger helt vildt godt i mine ører Navnet er dog ikke godkendt af familiestyrelsen. Men hvad synes I om det - begrund gerne jeres valg
Jeg har forelsket mig i drengenavnet Coster...
Egentligt et underligt navn, men det klinger helt vildt godt i mine ører
Navnet er dog ikke godkendt af familiestyrelsen.
Men hvad synes I om det - begrund gerne jeres valg
For mig lyder det som et efternavn.
Jeg kan ikke lide det...
jeg har stemt kan godt lide det. men jeg ville ikke selv vælge det. jeg ville dog ikke undre mig over det og ville ikke tænke noget grimt der er mange navne (især de der er in for tiden) som kommer laaangt under Coster.
Jeg synes det lyder efternavneagtigt... Det minder mig meget om Kevin Costner
Jeg kan ikke lide det
Ikke lige min kop the... Alt for specielt... Og endda så specielt at det ikke er godkendt... Hehe.. Ej, er der ikke én Nikolaj Coster Valdau eller sådan?
Af en eller anden grund får navnet mig til at tænke på en kost . Kan ikke lide navnet må jeg indrømme..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128