Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har forelsket mig i drengenavnet Coster...
Egentligt et underligt navn, men det klinger helt vildt godt i mine ører
Navnet er dog ikke godkendt af familiestyrelsen.
Men hvad synes I om det - begrund gerne jeres valg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det mangler lige et l og (ja, og k i stedet for c) ... Det får mig til at tænke på mørke kældere og strenge kristne personer, piske og kors...
Der er jo et eller andet galt med mig!
Bryder mig ikke om det - synes ikke det lyder som et fornavn, måske et efternavn.
/Fenja
Har stemt blankt. Synes det er et ok navn. Ikke vildt flot, men absolut heller ikke grimt. Og det er anderledes. Jeg elsker anderledes navne.
Tænkte på Kevin Costner da jeg så det.
-Sigrid- skriver: Det mangler lige et l og (ja, og k i stedet for c) ... Det får mig til at tænke på mørke kældere og strenge kristne personer, piske og kors... Der er jo et eller andet galt med mig!
Heh, ja sikke nogle associationer
BellaT skriver: Har stemt blankt. Synes det er et ok navn. Ikke vildt flot, men absolut heller ikke grimt. Og det er anderledes. Jeg elsker anderledes navne. Tænkte på Kevin Costner da jeg så det.
Gjorde jeg også selv
Jibbe skriver:Bryder mig ikke om det. Tænkte først på en coaster - et skib... Men det er jo hvad i selv synes der tæller
Lunae skriver: Tænker straks på Nikolaj coster waldau. Det er ok som mellemnavn, men bryder mig ikke rigtigt om det!
Tænker straks på Nikolaj coster waldau. Det er ok som mellemnavn, men bryder mig ikke rigtigt om det!
Ham tænkte jeg også på! Og så tænkte jeg på hans karakter i Game of Thrones og hvor klam og ond han er der Men, derudover kan jeg egentlig okay godt lide navnet... Så til trådstarter - Hvad end du kan lide Det er jo ikke et grimt eller pinligt navn, så ser ingen hindringer. Det er jo ikke fordi du vil kalde dine børn Adolf Bush eller Pilot Inspektor.. Eller Kal-El.. Eller Kristal Shandaleer.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128