Min kæreste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

MortilCilas

Guldimaven skriver:

Ja, vi skal jo forhåbentlig snat være forældre.. Har termin på Onsdag!

Og pludselig laver min kæreste ikke andet, end at tage ud og lave alt muligt.. Så ville han lige spille golf og var væk en hel dag, så skulle han besøge hans far og var væk en hel dag, og nu er han taget ned til en kammerat for at sove til imorgen, selvom han skal på arbejde imorgen..

Det jeg vil spørge om er, om jeres kærester og mænd og reagerede sådan lige op til fødslen? Altså som om, at de skal nå at lave og besøge en masse inden det går løs og de skal være fædre? Eller er det bare min der reagere sådan! Går ud fra det er derfor!

Jeg havde termin den 4 januar'11 og knægtens far tog til kæmpe druk party den 31 december'10. Han sagde han ikke ville drikke, men han nåede vidst at få en lille ski på. Og pludselig lavede han en masse aftaler også, men de fleste var efter fødslen :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

JH12

Min kæreste var lige som han plejet

Men det er da altid noget det er nu og ikke efter han skal en masse

Anmeld

24. maj 2012

samantha1986

Guldimaven skriver:

Ja, vi skal jo forhåbentlig snat være forældre.. Har termin på Onsdag!

Og pludselig laver min kæreste ikke andet, end at tage ud og lave alt muligt.. Så ville han lige spille golf og var væk en hel dag, så skulle han besøge hans far og var væk en hel dag, og nu er han taget ned til en kammerat for at sove til imorgen, selvom han skal på arbejde imorgen..

Det jeg vil spørge om er, om jeres kærester og mænd og reagerede sådan lige op til fødslen? Altså som om, at de skal nå at lave og besøge en masse inden det går løs og de skal være fædre? Eller er det bare min der reagere sådan! Går ud fra det er derfor!

Altså jeg synes min kæreste er som han plejer. han kan godt lide at der skal ske noget og derfor er der ikke noget underligt i alt det han har lavet.

Men må da indrømme at jeg godt har synes det har været træls at skulle være så meget alene. Men ved jo også at når den lille kommer så vil han jo ikke gøre det mere.

Anmeld

24. maj 2012

Guldimaven

morethanperfect skriver:

Heheh ja .. 
Sådan var min også .. Dog i mindre grader ..
Jeg huskede ham også på han skulle nå og nyde det inden han blev far . Så er der jo pludselig noget andet og se til  

Dejligt at hører, jeg brokker mig heller ikke! Det er jo nu han skal gøre det!

Anmeld

24. maj 2012

Guldimaven

MortilCilas skriver:

Jeg havde termin den 4 januar'11 og knægtens far tog til kæmpe druk party den 31 december'10. Han sagde han ikke ville drikke, men han nåede vidst at få en lille ski på. Og pludselig lavede han en masse aftaler også, men de fleste var efter fødslen :/

Æv, det lyder da træls! Jeg har sagt til min, at han ikke skal drikke, hvis nu det går igang, vil jeg ikke have en fuld kæreste med..

Anmeld

24. maj 2012

Guldimaven

Joyce1986 skriver:

Min kæreste var lige som han plejet

Men det er da altid noget det er nu og ikke efter han skal en masse

Ja, det må man sige!

Anmeld

24. maj 2012

MortilCilas

Guldimaven skriver:

Æv, det lyder da træls! Jeg har sagt til min, at han ikke skal drikke, hvis nu det går igang, vil jeg ikke have en fuld kæreste med..

Det sagde jeg også! Men den holdte han ikke, og fødte først 10 dage over termin.

Anmeld

24. maj 2012

Guldimaven

samantha1986 skriver:

Altså jeg synes min kæreste er som han plejer. han kan godt lide at der skal ske noget og derfor er der ikke noget underligt i alt det han har lavet.

Men må da indrømme at jeg godt har synes det har været træls at skulle være så meget alene. Men ved jo også at når den lille kommer så vil han jo ikke gøre det mere.

Min er også først begyndt på det i den her uge, som om at det er gået op for ham nu, at han skal være far lige om hjørnet..

Anmeld

24. maj 2012

Guldimaven

MortilCilas skriver:

Det sagde jeg også! Men den holdte han ikke, og fødte først 10 dage over termin.

Det var så heldigt nok..

Anmeld

24. maj 2012

MortilCilas

Guldimaven skriver:

Det var så heldigt nok..

Jaa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.