Min kæreste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.422 visninger
31 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

Guldimaven

Ja, vi skal jo forhåbentlig snat være forældre.. Har termin på Onsdag!

Og pludselig laver min kæreste ikke andet, end at tage ud og lave alt muligt.. Så ville han lige spille golf og var væk en hel dag, så skulle han besøge hans far og var væk en hel dag, og nu er han taget ned til en kammerat for at sove til imorgen, selvom han skal på arbejde imorgen..

Det jeg vil spørge om er, om jeres kærester og mænd og reagerede sådan lige op til fødslen? Altså som om, at de skal nå at lave og besøge en masse inden det går løs og de skal være fædre? Eller er det bare min der reagere sådan! Går ud fra det er derfor!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Mettefpigen

Neeej, min kæreste var egentlig som han plejede.......  

Anmeld

24. maj 2012

2babygirls

Guldimaven skriver:

Og pludselig laver min kæreste ikke andet, end at tage ud og lave alt muligt.. Så ville han lige spille golf og var væk en hel dag, så skulle han besøge hans far og var væk en hel dag, og nu er han taget ned til en kammerat for at sove til imorgen, selvom han skal på arbejde imorgen..

Det jeg vil spørge om er, om jeres kærester og mænd og reagerede sådan lige op til fødslen? Altså som om, at de skal nå at lave og besøge en masse inden det går løs og de skal være fædre? Eller er det bare min der reagere sådan! Går ud fra det er derfor!

næææh... vi koncentrerede os mere om at være 2 i stedet for snart 3, så den fik fuld gas med masser af dates

Anmeld

24. maj 2012

Guldimaven

Tina&Martin skriver:

næææh... vi koncentrerede os mere om at være 2 i stedet for snart 3, så den fik fuld gas med masser af dates

Det lyder da også rigtig hyggeligt!

Anmeld

24. maj 2012

nusenjo88

sådan var min mand også ;-) ikke helt så meget som du beskriver men han var generelt mere sammen med kammerater og sådan så jeg var jo naturligvis bange for hvordan det ville være når vores søn kom til verden.. men der har han 100% gjort min bekymring til skamme!! hsn er der bare 110% så mon ikke din også er det ;-)

Anmeld

24. maj 2012

LouiseRH

Guldimaven skriver:

Sådan var min kæreste også Han kunne knap nok sidde stille i 5 minutter uden at han skulle lave noget - enten praktisk herhjemme eller ud og more sig med kammeraterne

Anmeld

24. maj 2012

Guldimaven

nusenjo88 skriver:

sådan var min mand også ;-) ikke helt så meget som du beskriver men han var generelt mere sammen med kammerater og sådan så jeg var jo naturligvis bange for hvordan det ville være når vores søn kom til verden.. men der har han 100% gjort min bekymring til skamme!! hsn er der bare 110% så mon ikke din også er det ;-)

Det er jeg glad for at hører..  Kan også sagtens forstå, han lige har noget krudt han skal have brændt af inden det går løs! Og dejligt at din mand, har gjort din bekymringer til skamme, det er jo sådan det skal være!

Anmeld

24. maj 2012

Guldimaven

LouiseRH skriver:

Sådan var min kæreste også Han kunne knap nok sidde stille i 5 minutter uden at han skulle lave noget - enten praktisk herhjemme eller ud og more sig med kammeraterne

Dejligt at hører, min ikke er den eneste! Han siger også tit, skal vi ikke gøre det, det kan vi jo sikkert ikke når først han er kommet til verden.

Anmeld

24. maj 2012

morethanperfect

Guldimaven skriver:

Heheh ja .. 
Sådan var min også .. Dog i mindre grader ..
Jeg huskede ham også på han skulle nå og nyde det inden han blev far . Så er der jo pludselig noget andet og se til  

Anmeld

24. maj 2012

LouiseRH

Guldimaven skriver:

Dejligt at hører, min ikke er den eneste! Han siger også tit, skal vi ikke gøre det, det kan vi jo sikkert ikke når først han er kommet til verden.

Lige præcis!
"skaat? Skal vi ikk liiiiiiige.... For når den lille kommer har vi sikkert ikke tid"
Samme historie igen og igen xD

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.