Joyce1986 skriver:
Jeg ammer mit 14 dage gamle barn. Sundhedsplejersken siger jeg kun skal gimitterne mad 6 gange om dagen fordi hun tager for meget på - men det kan jeg slet ikke overholde her i varmen.
varmen er hård ved hende, og hun er meget vågen i dagtimerne pga varmen..
Så hørte jeg idag jeg kunne give hende noget kogt vand, ville i gøre det hvis i ammet?
Håber i har nogle gode råd / erfaringer ..
synes det er en rigtig god ting du ikke skal amme hende for meget så hun ikke bliver ( undskyld er ikke for at være ond ) trumle tyk da jeg ser en stor tedens til alt for tykke børn hvilket i min objekt er skam og synd for børnene..
du kan amme ud f.eks ?
også kan du ( og synes egentlig også man skal 
give hende kogt KOLDT vand
altså ikke kold som fra køleskabet men du koger en god gang vand, stiller det i et glas dækket til eller andet i køleskabet så tager du det ud i ca 15-20 min før du vil tilbyde hende vand også giver du hende det f.eks med en lille sprøjte fra apoteket - ligesom dem de giver sukkervand i på hospitalet når de skal stikkes 
Du skriver hun er våd - har hun tøj på i disse dage??
Lad hende være helt og aldeles nudist kun med sokker på og tjek hun ikke bliver kold men har en behagelig temperatur 
Min egen søn 4 måneder har haft tøj på 2 gange sidden sidste søndag - i 6 timer i alt! Ellers er han nøgen UDEN sokker da han simpelthen er et rigtig varmt barn - folk glor dumt hvis vi er nødt til at handle men så må de gøre det mit barn skal ikke svede for det er ikke sundt for dem

Anmeld