Væske og Baby???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

Carl-Emil's mor

Joyce1986 skriver:

Jeg ammer mit 14 dage gamle barn. Sundhedsplejersken siger jeg kun skal gimitterne mad 6 gange om dagen fordi hun tager for meget på - men det kan jeg slet ikke overholde her i varmen.
varmen er hård ved hende, og hun er meget vågen i dagtimerne pga varmen..
Så hørte jeg idag jeg kunne give hende noget kogt vand, ville i gøre det hvis i ammet?

Håber i har nogle gode råd / erfaringer ..

synes det er en rigtig god ting du ikke skal amme hende for meget så hun ikke bliver ( undskyld er ikke for at være ond ) trumle tyk da jeg ser en stor tedens til alt for tykke børn hvilket i min objekt er skam og synd for børnene..

du kan amme ud f.eks ? også kan du ( og synes egentlig også man skal&nbsp give hende kogt KOLDT vand altså ikke kold som fra køleskabet men du koger en god gang vand, stiller det i et glas dækket til eller andet i køleskabet så tager du det ud i ca 15-20 min før du vil tilbyde hende vand også giver du hende det f.eks med en lille sprøjte fra apoteket - ligesom dem de giver sukkervand i på hospitalet når de skal stikkes

Du skriver hun er våd - har hun tøj på i disse dage??

Lad hende være helt og aldeles nudist kun med sokker på og tjek hun ikke bliver kold men har en behagelig temperatur

Min egen søn 4 måneder har haft tøj på 2 gange sidden sidste søndag - i 6 timer i alt! Ellers er han nøgen UDEN sokker da han simpelthen er et rigtig varmt barn - folk glor dumt hvis vi er nødt til at handle men så må de gøre det mit barn skal ikke svede for det er ikke sundt for dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Carl-Emil's mor

fejl læste som våd og ikke vågen

Men min egen søn sover bedre efter en god gang vand der lige har kølet systemet lidt ned end hvis han skal have mad

Han vil kun have kold mad

og vi ved jo selv hvis vi har væske mangel så har vi svært ved at finde ro så måske det kan hjælpe din søde datter til lidt bedre søvn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.