Væske og Baby???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

JH12

Jeg ammer mit 14 dage gamle barn. Sundhedsplejersken siger jeg kun skal gimitterne mad 6 gange om dagen fordi hun tager for meget på - men det kan jeg slet ikke overholde her i varmen.
varmen er hård ved hende, og hun er meget vågen i dagtimerne pga varmen..
Så hørte jeg idag jeg kunne give hende noget kogt vand, ville i gøre det hvis i ammet?

Håber i har nogle gode råd / erfaringer ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

L&V

Joyce1986 skriver:

Jeg ammer mit 14 dage gamle barn. Sundhedsplejersken siger jeg kun skal gimitterne mad 6 gange om dagen fordi hun tager for meget på - men det kan jeg slet ikke overholde her i varmen.
varmen er hård ved hende, og hun er meget vågen i dagtimerne pga varmen..
Så hørte jeg idag jeg kunne give hende noget kogt vand, ville i gøre det hvis i ammet?

Håber i har nogle gode råd / erfaringer ..

Ja gør du bare det men ikke for meget

Anmeld

24. maj 2012

Janni.

Efter min mening synes jeg du skal amme dét der er brug for. 14 dage gammel, hvordan kan SP allerede vurdere at du ammer for meget?

Anmeld

24. maj 2012

NinaNymannMadsen

min den store fik også vand. hun blev født den 26 juni 2009.

og vi suplerede med vand på de dage der virkelig var varme. bare lidt kogt afkølet vand i en flaske eller med en lille sprøjte eller ske. men ikke for meget kun en lille smule.

Anmeld

24. maj 2012

JH12

Janni. skriver:

Efter min mening synes jeg du skal amme dét der er brug for. 14 dage gammel, hvordan kan SP allerede vurdere at du ammer for meget?

På en uge havde hun taget 600 gram på ( sp synes det var alt for meget) også gylper hun - så jeg skulle skærer måltiderne ned til 6 :/ og det kan jeg slet ikke overholde her i varmen ..

Anmeld

24. maj 2012

Nettemor

Her i varmen synes jeg du skal amme lidt mere.. Men du kan hvis du ønsker det kan du godt give en smule kogt vand..

Anmeld

24. maj 2012

JH12

Nettemor skriver:

Her i varmen synes jeg du skal amme lidt mere.. Men du kan hvis du ønsker det kan du godt give en smule kogt vand..

Jeg har også ammet mere - meget mere for det er næsten den eneste måde vi kan få hende til at slappe af på og sove her i varmen.
Men vi hørte bare det skulle tage tørsten bedre ..

Anmeld

24. maj 2012

Nettemor

Joyce1986 skriver:

Jeg har også ammet mere - meget mere for det er næsten den eneste måde vi kan få hende til at slappe af på og sove her i varmen.
Men vi hørte bare det skulle tage tørsten bedre ..

Det ved jeg ikke om det gør. Jeg ammede kun. Og det fungerede fint

Anmeld

24. maj 2012

JH12

Nettemor skriver:

Det ved jeg ikke om det gør. Jeg ammede kun. Og det fungerede fint

Det fungere også meget godt her , men vi passer bare lidt på med ikke at give hende for ofte, da sp har sagt kun 6 måltider om dagen .. :/

Anmeld

24. maj 2012

Nettemor

Joyce1986 skriver:

Det fungere også meget godt her , men vi passer bare lidt på med ikke at give hende for ofte, da sp har sagt kun 6 måltider om dagen .. :/

Ellers kan du jo kontakte din SP og høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.